Womanizer
Reżyser projektu: Joseph Kahn
Czas trwania wideoklipu: 3:45
Rok wydania singla: 2008
Opis: Wideoklip powstał we wrześniu 2008 roku. Na miejsce zdjęć wybrano Takami Sushi & Robata Restaurant i biurowiec Elevate Lounge w Los Angeles. Jego reżyser, Joseph Kahn, który współpracował z Britney nad jej wcześniejszymi klipami do piosenek “Stronger” i “Toxic”, w “Womanizer” zawarł małe analogie do obu tych klipów. Britney gra zakochaną, wydawałoby się trochę naiwną kobietę, która spędza czas na pichceniu swemu ukochanemu… kwadratowych jajek na śniadanie. Idylla trwałaby zapewne w najlepsze, gdyby nie fakt, że mężczyzna (w tej roli wystąpił model Brandon Stoughton), to straszny kobieciarz, który nie potrafi oprzeć się wdziękom pięknych pań. Romansuje więc w najlepsze z koleżanką z biura, kelnerką w restauracji i piękną panią szofer… Jakież jest jego zdziwienie, kiedy uzmysławia sobie, iż tak naprawdę, są to trzy wcielenia jego dziewczyny, amatorki sadzonych jajek! Całości klipu dopełnia obraz nagiej Britney leżącej w kłębach pary w saunie… Ilość pary zależy od pory emisji klipu 🙂
Circus
Reżyser projektu: Francis Lawrence
Czas trwania wideoklipu: 3:34
Rok wydania singla: 2008
Opis: Zdjęcia do wideoklipu powstały na przełomie listopada i grudnia 2008 roku. Zanim 5 grudnia (2008 roku) odbyła się oficjalna premiera klipu, serwowano fanom jego fragmenty, najpierw w dokumencie filmowym poświęconym piosenkarce. “Britney: For The Record”, a następnie na You Tube. Był to tak zwany, ‘przeciek kontrolowany’, którego sprawcą była wytwórnia płytowa artystki! Sam klip do piosenki “Circus” nawiązuje, co oczywiste, do motywu cyrku. Wszystko utrzymane jest jednak w atmosferze sztuki cyrkowej lat 20-tych ubiegłego wieku. Video zaczyna się od przygotowań Britney do występu. Artystka spryskuje swe lico perfumami i zakłada piękne kolczyki… Warto nadmienić, iż zastosowano tu chytry chwyt. Britney używa bowiem zapachu “Curious”, sygnowanego nazwiskiem, kolczyki z kolei, to “żywa” reklama włoskiej marki BVLGARI. Następnie, są już tylko “cyrkowe” popisy Britney, jej tancerzy, wszelakiej maści akrobatów oraz lwów i słoni. Jednym słowem, istny cyrk!
If U Seek Amy
Reżyser projektu: Jack Nava
Czas trwania wideoklipu: 3:34
Rok wydania singla: 2009
Opis: Sama piosenka zawierająca “pieprzną” grę słów, od początku wzbudziła kontrowersje. Wszyscy spodziewali się więc, że klip do piosenki dorówna jej w każdym pieprznym i kontrowersyjnym tego słowa znaczeniu. Pierwszy “klaps” padł w lutym 2009 roku. Akcja klipu zaczyna się w ‘poimprezowych zgliszczach’ jednego z domostw. Wykończeni imprezą ludzie przysypiają wszędzie: na łóżkach, podłodze, korytarzu. Co bardziej świadomi, próbują zebrać się do kupy… W końcu wędrująca po imprezowiczach kamera odnajduje Britney! Piosenkarka, całkiem przytomna zapytuje, czy ktokolwiek widział niejaką Amy… Następnie porywa się z łóżka i sięga… po kuse majteczki leżące na podłodze, nie zakłada ich jednak! Kto choć trochę interesował się wcześniej życiem Britney Spears, w scenie tej odnajdzie “przesłanie” i analogię do jej niedawnego, szalonego życia. Odnajdujemy również i Amy, którą okazuje się Britney! Amy to jednak porządna, konserwatywna kobieta, przykładna żona i matka… Przynajmniej do czasu, aż zapadnie wieczór…
Radar
Reżyser projektu: Dave Meyers
Czas trwania wideoklipu: 3:40
Rok wydania singla: 2009
Opis: Zdjęcia do wideoklipu powstały w maju 2009 roku, chociaż plany co do wydania “Radar” na singlu sięgają 2008 roku. Piosenkę puszczano wówczas w wielu rozgłośniach radiowych, do realizacji klipu jednak nie doszło… Następnym zaskoczeniem, jeśli chodzi o teledysk, może być fakt, iż sam utwór naszpikowany efektami komputerowymi, zmusiły twórców do typowej fabuły, którą można by zamknąć w równie sztucznym studiu filmowym, gdzie poziom artystyczny nie wyszedłby poza blue-box. Tymczasem, cała akcja klipu toczy się na świeżym powietrzu. Britney gra bogatą kobietę, która odwiedza swego równie bogatego chłopaka w jego bajecznej posiadłości. Od razu widać, iż pomiędzy parą nie ma żadnej chemii. Britney bierze za to na tytułowy radar jednego z graczy polo krzątającego się przy stadninie jej bogatego faceta! Robi on na niej większe wrażenie, aniżeli drogi naszyjnik, podarowany przez “ukochanego”. I kiedy rozgrywają się zawody, Britney nie ma ochoty patrzeć na jego zwycięstwo. “Daje się” uwieść “stajennemu”… Ach, te (pop) księżniczki!
Kill The Lights
Reżyser projektu: PUNY
Czas trwania wideoklipu: 2:11
Rok wydania singla: 2009
Opis: W lutym 2009 roku, oficjalna strona piosenkarki, BritneySpears.com zorganizowała konkurs dla fanów na najlepszą fabułę do teledysku. Laureat konkursu miał zobaczyć wymyśloną przez siebie historię w ‘oficjalnym’ teledysku. Zwycięzcą okazała się Eliana Moyano z Argentyny i to jej koncepcja – zobrazowana przez film animowany – zatytułowana “Znana Wszędzie” miała swą premierę 27 lipca 2009 roku. Reżyserii podjął się PUNY… Oto widzimy Britney Spears – super bohaterkę, która nie ustępując w odwadze i pomysłowości samemu Supermanowi walczy w otaczającymi ją z każdej strony paparazzi. Schronienie znajduje na innej planecie, gdzie udaje się super szybkim pojazdem kosmicznym. Okazuje się jednak, że i tam nie jest wolna od wścibskich, medialnych spojrzeń… To tylko bajka, jednak wielbiciele gwiazdy popu wcale nie traktują jej z przymrużeniem oka; są przekonani, że tak właśnie wygląda życie ich idolki. Britney Spears nigdzie nie zazna spokoju. Zawsze będzie pod ostrzałem, na nic zda się inna planeta… Uważaj Britney, Marsjanie atakują… błyskiem fleszy!
3
Reżyser projektu: Diane Martel
Czas trwania wideoklipu: 3:37
Rok wydania singla: 2009
Opis: Realizacją wideoklipu do piosenki “3” autorstwa Maxa Martina, zajęła się reżyser Diane Martel. Zdjęcia powstały na początku października 2009 roku w Los Angeles. Ciekawość fanów Britney oczekujących na premierę, podsycały raz po raz udostępniane kolejne fragmenty klipu i wypowiedzi Martel: “Myślę, że jest to kolejne seksowne video Britney Spears. Jest ono jednak bardzo proste, gdyż postawiliśmy na minimalizm. Ale z całą pewnością jest to Britney i jeszcze raz Britney!” – zachwalała. Teledysk ujrzał światło dzienne 15 października. Trzeba otwarcie przyznać, iż jak na utwór traktujący o zabawie w tzw. “trójkąt”, dorobił się dość grzecznego teledysku. Oto widzimy na samym wstępie Britney wykorzystującą ponownie ‘patent na reklamę’ własnych perfum, by potem przez niespełna 4 minuty obserwować jej taniec w grupie tancerzy. Opiniotwórczy magazyn muzyczny “Rolling Stone” porównał klip do teledysku “Single Ladies”, Beyonce oraz pochwalił za choreografię (autorstwa Tone & Rich), wytknął jednocześnie Britney, iż jej forma sporo odbiega od tej, jaką prezentowała za czasów płyty “In The Zone”.