Sześćdziesiąty koncert w Las Vegas "Britney: Piece Of Me"!
Wpisany przez Belle   

Britney Spears powróciła do Las Vegas! W sobotni wieczór, na scenie teatru Axis w Planet Hollywood nasza gwiazda popu dała równo sześćdziesiąty koncert rezydentury Britney: Piece Of Me. Po długiej, przeszło dwumiesięcznej przerwie okazało się, że Brit zaprezentowała ten sam, niezmieniony zestaw dwudziestu hitów, a jedyne zmiany, jakie zaszły w show to elementy strojów. Britney nie zapomniała także o rocznicy...

"Dokładnie dzisiaj rezydentura 'Piece Of Me' obchodzi równy rok! Dziękuję wszystkim, którzy uczynili ten rok naprawdę wyjątkowym, całuję was i ściskam!" - napisała w jednym z wpisów pozostawionych na swoim koncie Twitter. Do wpisu dołączyła video. W kolejnej wiadomości pojawiła się z celebrującymi wraz z nią okrągłą rocznicę współpracownikami!

"Świętuję z moją rodziną #PieceOfMe" - napisała dołączając zdjęcie wykonanej jej wśród tancerzy i tematycznego tortu. Poniżej prezentujemy zdjęcia z show oraz zza kulis, w tym ze spotkania Meet&Greet z fanami. Aby zobaczyć więcej w naszej galerii BritneyPix.net, kliknij w poniższe obrazki. TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ oraz poniżej można zobaczyć video.

***

Work Bitch

Womanizer

3

Baby One More Time / Oops! I Did It Again

Freakshow

Do Somethin'

Toxic

Stronger / Crazy / Till The World Ends

Komentarze (63)add comment

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Łukasz89
To się kobieta wysiliła.
09:36 - 28.12.2014

bitch :

0
miało być tyle zmian. ŻENADA !!
09:38 - 28.12.2014

ok :

0
to coś na scenie zjadło moją dawną Britney. Zamknęło w sobie i nie pozwala jej wyjść smilies/grin.gifsmilies/grin.gif Ale jak coś wiem co sobie odpalić by się pośmiać jak mi jest żle ;p;p
PS mam nadzieje że brit jeszcze się ogarniesmilies/smiley.gifno ale wiadomo jak to jest z nadzieją
09:48 - 28.12.2014

Karolcia90 :

Karolcia90
hehe...napracowała się przy tych zmianach smilies/grin.gif
09:50 - 28.12.2014

koballo :

koballo
Britney zaprezentowała ten sam zestaw hitów i tę samą formę sceniczną, należy dodać.
09:52 - 28.12.2014

YourTheWorstNightmare :

YourTheWorstNightmare
Kiedy oni mieli wprowadzić jakiekolwiek zmiany, skoro przez całą przerwę Brit bawiła się z Charlie'm w dom?
09:55 - 28.12.2014

Andre :

Andre
Ja nie wiem jak można było brać te pogłoski na serio. Miejcie pretensje do samych siebie.
Niektóre stroje na plus.
09:55 - 28.12.2014

Damcio :

0
Jeszcze gorszą formę niż zazwyczaj chcieliście powiedzieć smilies/cheesy.gif
09:56 - 28.12.2014

hotasice :

0
występ z TTWE normalnie porażka, tancerkom chyba też specjalnie to sie nie chciało tańczyc, pewnie po to żeby wydawało sie że Bryta lepiej tańczy... haha dno,dno i jeszcze raz DNO.
10:10 - 28.12.2014

Arczi. :

0
Sami sie nakreciliscie ze zmianami, nigdzie nie bylo to potwierdzone wiec teraz nie narzekajcie. Obejrzalem WB i Slave widze poprawe, nie wiem jak reszta, nie chce mi sie za bardzo ogladac smilies/tongue.gif
10:23 - 28.12.2014

Lucy 14 :

0
Ona jest na prawdę niepoważna... Szczerze mówiąc łudziłam się, że może faktycznie coś zmienią, ale... po co?
10:24 - 28.12.2014

Arczi. :

0
Pragne zauwazyc rowniez brak peruki i w jaka wariatke zmienila sie na poczatku toxic smilies/grin.gif oczywiscie na plus
10:31 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Arczi - bożę ależ ona jest szalona hihi!
10:32 - 28.12.2014

Arczi. :

0
Leila - bardziej chodzilo o zmiane jaka jest teraz i tym co bylo np na 1 koncercie gdzie po prostu stala i machnela raz glowa. Co nie zmienia faktu ze rezydentura to porazka smilies/tongue.gif
10:38 - 28.12.2014

Damcio :

0
w TTWE na sam koniec widać że już jej sie nie chce, pożegnała się na szybko i zwiała... The end of Britney in Planet Hollywood, Las Vegas
10:38 - 28.12.2014

mich66 :

0
matko ona nie ma siły. te ruchy są tak na siłę wykonywane że aż przykro mi się to ogląda, jak biedna britney sie męczy smilies/sad.gif(.
10:38 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Arczi - między pierwszym koncertem a wczorajszym było kilkanaście innych i już tak robiła smilies/wink.gif Żadna zmiana smilies/cheesy.gif
10:39 - 28.12.2014

Muffinka nz :

0
Czy ktoś tu w ogóle jest zaskoczony?? Jak tak to pewnie też ma problemy psychiczne jak Pani Spears.
10:46 - 28.12.2014

TOXIC :

0
oj nie w tej Brit zakochałem się X lat temu smilies/sad.gif( Pod koniec Crazy jej już się nie chce nawet machać tymi rękami It's only your shadow
10:49 - 28.12.2014

MonteKristo :

0
wygląda okropnie, rusza się okropnie, dalej playback z wokalami sprzed lat, żadnych zmian, wieje nudą a głupi psychofani dalej się podniecają, bo to Britney! jak bardzo żałuję, że jej kariera nie została zakończona po Circusie, tam była piękna, młoda i mimo wszystko ruszała się TROCHĘ lepiej,a setlista, scenografia, wersje koncertowe były bardzo udane.
11:25 - 28.12.2014

Ann5 :

0
Wciąż nie mogę uwierzyć w to co się z nią stało. Jak z takiej znakomitej tancerki i fajnej dziewczyny można zmienić się w... to czym jest teraz? Kołek w tyłku, lenistwo, brak JAKIEJKOLWIEK energii we wszystkim co robi... TRAGEDIAsmilies/sad.gif
11:35 - 28.12.2014

fanka xtiny i britney :

0
Naprawde nie rozumiem, skoro Britney nie chce uczyc sie nowej choreografii i wlaczac nowych utworów, to trudno CHOCIAZ zmienic wszystkie stroje jej i tancerzy, dodac kilka efektów specjalnych i inne male drobiazgi zeby juz jakos bylo inaczej?
11:43 - 28.12.2014

plus :

0
Sami sobie wmowiliscie ze zajda jakies zmiany a tetaz przezywacie. Nikt nie potwierdzal oficjalnie ze tak bedzie wiec nie wiem jaki macue z tym problem.
11:59 - 28.12.2014

Bb :

0
Pewnie nic odkrywczego nie napiszę, ale ze smutkiem obejrzałem masę filmów z wczorajszego koncertu. Czasem oglądając filmy z koncertów widziałem pazur i było fajnie, a tym razem? Widziałem ociężałą kluchę, która leniwie przewala się po scenie ze świadomością, że ludzie i tak to kupią. Jestem fanem, owszem, ale ileż można mydlić sobie oczy.
12:00 - 28.12.2014

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Łukasz89
Ona nawet nie ukrywa tego, jak bardzo jej się nie chce,.
12:18 - 28.12.2014

juh :

0
I gdzie te zmiany??? Jedyne co zauważyłam to koszule w kratę i czarne spodnie. Ehh szkoda nawet komentować....
12:18 - 28.12.2014

Till :

Till
Przyjść po takiej przerwie, dodatkowo mija rok od rozpoczęcia rezydentury, a jedyną zmianą jest strój i choreo smilies/cheesy.gif Ta kobieta jest mistrzynią w nieróbstwie, nadaje się jedynie na featuringi by skorzystać na popularności innych.
12:52 - 28.12.2014

Azela. :

0
najlepsze jest to ze przy muzyce na zywo tej zajebistej gitarze i perkusji to mnie by od środka rozwaliło zeby wyruszać sie a ona jak SŁUP soli xd
13:09 - 28.12.2014

arab :

arab
Żeby się już tak nie pastwić nad nią, uznajmy, że nie wprowadzono żadnych zmian (repertuarowo, jak i sposób wykonania), żeby "szczęśliwcy" poprzednich 59-ciu show nie czuli się hmmm oszukani smilies/grin.gif Bryta jest po prostu lojalna i nie chce, żeby obecna widownia czuła się uprzywilejowana i oglądała ją w najlepszym wydaniusmilies/cheesy.gif
13:33 - 28.12.2014

R. :

0
Będą ogromne zmiany, gdy wyda nową muzykę. Za ogromne uważam, zmianę Perfume na inną balladę.
14:14 - 28.12.2014

u.u :

0
Niech ona już coś wyda, bo znowu zaczynam tracić do niej resztki sympatii.
14:21 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
Nie nie nie nie nie nie nie i jeszcze raz nie ! A jeszcze chciałem wydać te kilka tysięcy złotych i tam pojechać ,teraz chyba lepiej iść na koncert Gosi Andrzejewicz. Ja wiem ,ze Las Vegas i musi być schow i kostiumy ,ale lepszą furorę by zrobiła występując tak jak tutaj na próbach ,gdzie widać albrzymią przepaść w poruszaniu się : https://www.youtube.com/watch?v=54FStkObPVM
17:19 - 28.12.2014

arab :

arab
Niech Cię ten filmik nie zmyli - to jest zlepek różnych ujęć i tylko dlatego to wygląda (nieznacznie) lepiejsmilies/wink.gif Na próbach też szału nie było, co dokument pokazał i to dobitnie. Jak jej odetną w domu prąd, to może dopiero wtedy zabierze się za robotę
18:01 - 28.12.2014

Magda87 :

0
Żenada uwielbiam Brit,ale żygam już tym playbackiem :/
18:02 - 28.12.2014

arab :

arab
Playbackiem posługuje się od 15 lat, ale wtedy robiła totalny rozp*****l na scenie, więc fani jest wybaczali. Teraz głównie chodzi o formę taneczną, której nie ma. Wygląda to tak, jakby poszła na potańcówkę do własnych hitów i dostawała za to 1.5mln złotych(niech mnie ktoś trzepnie w pysk, bo nadal nie wierzę)
18:13 - 28.12.2014

Nickey-nz :

0
Jestem naprawdę zawiedziony... miała tyle czasu na dopracowanie tego show, na poprawienie choreografii, czegokolwiek... ona chyba naprawdę nie ma szacunku dla ludzi którzy płacą za przyjście na jej koncert.
18:13 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
Arab - nie zwiedzie mnie smilies/smiley.gif Chodzi o to ,ze jak jest ubrana swobodnie już nawet w tym kucyku w którym az tak źle nie wygląda ,poprostu czuje sie i tanczy lepiej ,a te ciężkie ,dopasowane ,sztywne i niewygodne stroje ją poprostu ograiczają ruchowo smilies/smiley.gif Takie moje zdanie smilies/smiley.gif
18:29 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Elczajniko001 - od tego są próby kostiumowe, żeby zobaczyć czy wszystko jest tak jak powinno - czy nic nie obciera, nie ogranicza ruchów, czy projektant za bardzo nie poleciał smilies/wink.gif Gdyby jej to rzeczywiście przeszkadzało w tańczeniu to by powiedziała 'hej, nie mogę w tym tańczyć, musimy to jakoś zmienić'. A skoro dane stroje są to znaczy, że dają radę. I na MOJE oko jedynym strojem, który może jakoś ograniczać jej ruchy jest ten badziew z Circus. Może jeszcze lateks w Slave, chociaż jak pokazała na ONYX w lateksie też daje radę. Tutaj problemem (znowu) nie są stroje tylko Britney Spears.
18:42 - 28.12.2014

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Łukasz89
Problemem nie są stroje, buty , etc. Problemem jest lenistwo Britney bo jak widać od roku czasu jej forma nie ruszyła z miejsca. Niektórzy niech poczytają sobie historię tancerza Zaca. Po takiej kontuzji na scenie jest wulkanem energii i siły.
18:48 - 28.12.2014

mkitb2 :

0
Dźwięk jest ładniejszy i czystszy, wokal lepszy i o wiele wyraźniejszy (lepiej słychać Brit), a choreo do Womanizer się zmieniło na plus wszystko. Może zobaczymy ją w formie na 2 koncercie smilies/tongue.gifsmilies/smiley.gif
18:51 - 28.12.2014

arab :

arab
WTF?!!@#$^*&*(&()%^$%@#$smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
18:55 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
No faktem dość istotnym jest lenistwo Brit ,ruchy ma mega od niechcenia ,włąśnie tańcze jej układy ,gdy się to robi tak jak kiedyś ,wysiłek przeogromny nawet przy dobrej kondycji ... Pozdro Leila smilies/smiley.gif
19:06 - 28.12.2014

koballo :

koballo
Przykre to wszystko. Jak im wszystkim, łącznie z Planet Hollywood... I oni chcą przedłużać. Dramat z tej Britney.
19:08 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Elczajniko001 - obecnie ma ona mało choreografii w których może się zmęczyć jak za starych czasów smilies/wink.gif Zresztą ona nie śpiewa więc nie musi mieć dobrego oddechu smilies/wink.gif Ale czekam aż sobie odpuści choreo bo dzwony będą jej przeszkadzać smilies/wink.gif
19:26 - 28.12.2014

arab :

arab
Elczajniko001 - ciekawe co ma powiedzieć taka J.Lo, która jest 10 lat starsza od Bryty, a wymiata identycznie jak 15 lat temu (obie zaczynały karierę muzyczną w tym samym czasie)smilies/wink.gif
19:28 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
No widząc jej obecną chaero to zbytnio się nie męczy ,no może do GM ,BTI, czy Toxic na końcu ... J.Lo fakt wymiata i to nieźle ,ale ona ma brazylijskie ?? korzenie i odpowiedni zestaw genów ... Ja Brit nie tłumacze ,kiedys jeszcze stałem za nią murem ,ale to co ona teraz odprawia to istna amatorszczyzna i tyle
19:40 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Ale w 2001 roku miała te same korzenie co ma a wymiatała smilies/wink.gif Tu nie jest winny strój, buty, włosy, geny, wiek tylko lenistwo, lenistwo, lenistwo Britney
19:46 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
Bo wtedy była u szczytu "formy" i kariery ... Potem jej się coś w głowie przetawiło ,tak myślę ... Kurcze ,a naprawde chciałem latem tam jechać ;/ Jaki żal
19:50 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Lepiej za tą kasę pojedź na jakieś czadowe wakacje - więcej radości i pożytku smilies/wink.gif
19:55 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
Nie wiem czy bym zmienił zdanie gdybym zobaczył schow na żywo ,dla mnie to nie ma znaczenia ... wiec chyba sobie odpuszczę
20:09 - 28.12.2014

arab :

arab
...lbo podaruj mojej skromnej osobiesmilies/grin.gif "Sekretna" próba do Mannequin'a była powrotem do dawnej formy, ale potem było już tylko gorzej. Pamiętaj, że brak formy tłumaczy tym, że jest matkąsmilies/wink.gifCzyli ma to w pupiesmilies/smiley.gif Żałosny pretekst, jak i właściwie każdy występ od trasy FF
20:10 - 28.12.2014

Leila :

Leila
Show pewnie jest super ale nie mogłabym dawać w kieszeń tak marnej osobie jaką jest Britney. Niech sobie zarabia na innych frajerach i za ich kase smaży dupe na Hawajach
20:15 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
Chociaż dziś Brit na tle tych wszystkich "dupiastych " artystek typu NM ,IA ,MC ,wypada jak ich ciocia ,bądz babcia ,z jednej strony jest to dobre bo nie jest taka jak wszystkie ,a z drugiej nic jej nie tłumaczy w wyciągnięciu kołka z tyłka i zacząc dobrze tańczyć tak jak kiedyś na koncertach w LV smilies/cheesy.gif Wszyscy pamiętamy przecież smilies/smiley.gif)
20:16 - 28.12.2014

arab :

arab
Nic nie tłumaczy chamskiego targania grubej kasy za to amatorstwo (żeby nie nazwać dosadnie gównem). Już nawet jeden "znajomy" z zagranicznego forum stracił cierpliwość, a był totalnie nawiedzony na jej punkcie i bronił ją na każdym kroku. Dziołcha nawet nie ma pojęcia ilu fanów potraciła. Skąd ma wiedzieć, skoro pokazują jej tylko liżące rów komentarze
20:28 - 28.12.2014

Elczajniko001 :

0
Ona jest zamknięta w złotej klatce i tylko to co cool and awsome do niej dociera ... niestety ;/ Z cięzkim żalem mi to stwierdzić ,bo jestem jej fanem od początku jej kariery ... Ja rozumiem być introwertykiem ,ale skoro sama mówi ,ze na scenie zamienia się w inną osobę ?? Alter Ego ?? Gdzie ,ja się pytam gdzie?? https://www.youtube.com/watch?v=_dJtQXzFKuo Co się z nią stało ,przecież to 2 różne osoby
20:34 - 28.12.2014

mimis :

0
My mozemy sie slepo ludzic albo zwyczajnie pogodzic z obecna sytuacja... Nadchodzi kolejna plyta i znow bedzie och i ach... Zycze jej jak najlepiej ale to wszystko pozostalo teraz czystym biznesem bo gdyby bylo inaczej dalaby nam ta prawdziwa czastke siebie...To nie jest ta sama Brit i nie bedzie juz dawnej Brit zbyt wiele sie zdarzylo ona zawsze bedzie w cieniu swych demonow...
21:28 - 28.12.2014

koballo :

koballo
Hmm... Tutaj pewne osoby zauważyły nową choreografię. Chciałbym spytać do czego? Ta padaczka na drzewie w Toxic to nowa choreografia? Proszę mnie oświecić.
21:41 - 28.12.2014

arab :

arab
Jest nowa choreografia, a właściwie jej braksmilies/grin.gif Wyczytałem, że:
♠ nie tańczy podczas drugiego refrenu w GM (stoi i udaje, że śpiewa)
♠ olała taniec w refrenie POM (który rzekomo był fajnysmilies/grin.gif)
♠ nie zrobiła skłonu podczas BTI
smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
21:54 - 28.12.2014

lenaa :

0
Na drzewie rzuca się jak opętana, po krzesłach (zresztą nie tylko) chodzi tak asekuracyjnie, jakby bała się, że za chwilę się potknie i przewróci, nie ma w jej ruchach już nic seksownego, wygląda wręcz komicznie, jak próbuje być sexy...Dawniej ten taniec był płynny, a poszczególne kroki wyglądały tak naturalnie, jakby wymyślała je na poczekaniu, nie było w nich nic wymuszonego, tańczyła całą sobą, a teraz porusza się tak niezgrabnie i nawet nie kończy ruchów, łazi tak sobie w tę i we w tę, bo tańcem to ciężko nazwać, leniuch śmierdzący, nawet jej się porządnie zgiąć nie chce, jakby ją łupało już ze starości w kręgosłupie, DRAMAT, do tego ten playback... :/ PS Ale przynajmniej posłuchała mnie i wywaliła w końcu te legginsy z MATM i przywdziała spodnie, zawsze to coś smilies/wink.gif
22:43 - 28.12.2014

Leila-nz :

0
Ona wygląda tak jakby miała się zaraz potknąć. Patrzy prawie ciągle w ziemie a nie przed siebie, w tańcu z partnerem to wgl nie wie co ma robić i facet niż kieruje i macha.
23:12 - 28.12.2014

Adam :

weirdo
mktib - jaki wokal? Poprawili playback?
23:57 - 28.12.2014

Mateusz :

Mateo
końcówka, a szczegolnie Crazy to po prostu mistrzostwo smilies/shocked.gif boże, jak można być tak lazy smilies/angry.gif tragedia
08:27 - 29.12.2014

Tray :

0
...,że ludzie za to płacą niemałe pieniądze.
10:29 - 17.01.2015

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy