Britney Spears rozwijała swoją karierę lata przed powstaniem YouTube czy innych stron do oglądania video. Nasza gwiazda mimo tego zdecydowanie lepiej radzi sobie teraz w zdobywaniu wyświetleń niż jej najwięksi konkurenci z lat dziewięćdziesiątych czy początku dwutysięcznych. Tydzień temu ...Baby One More Time przekroczyło prób 400 milionów wyświetleń i aktualnie jest najchętniej oglądanym teledyskiem na kanale Britney. Klip znajduje się też na trzecim miejscu wśród żeńskich video lat ostatniej dekady XX wieku, a przed nim są tylko "All I Want For Christmas Is You" Mariah Carey (540 milionów) i "I Will Always Love You" Whitney Houston (775 milionów).
Jeden z nowszych singli Britney - Criminal z 2011 - również osiągnął sukces na YouTube dobijając 100 milionów odsłon, co kiedyś oznaczało zdobycie Certyfikatu Vevo. Zrobił to jako ostatni utwór promujący płytę Femme Fatale, dzięki czemu cała era może chwalić się przekroczeniem takiej ilością wyświetleń. Kolejnymi utwórami w kolejce do zdobycia "stówki" są I'm Not A Girl, Not Yet A Woman i Stronger z ilością 98 milionów odsłon.

|