Album Britney Jean: piosenka "Alien" przedostała się do sieci!
Wpisany przez Belle   

Ku konsternacji sztabu Britney Spears i uciesze fanów, do sieci przedostał się kolejny utwór piosenkarki, który znajdzie się na jej nowym, wyczekiwanym z niecierpliwością albumie studyjnym, zatytułowanym Britney Jean. Kompozycji Alien, bo o niej mowa, możecie posłuchać w odtwarzaczu poniżej. Produkcją kawałka zajął się ceniony w branży brytyjski producent muzyczny, William Orbit ,który co ciekawe, już potwierdził prawdziwość piosenki i pomógł nawet skorygować błąd w tekście utworu! Światowa premiera rynkowa nowego wydawnictwa Britney Spears odbędzie się 3 grudnia. Poniżej znajdziecie także tekst utworu oraz jego polskie tłumaczenie... Zapraszamy!

alienbritbigpic

***

There was a time I was one of a kind
Swego czasu byłam jedyna w swoim rodzaju
Lost in the world out of me myself and I
Zagubiona w wielkim świecie, odległa od siebie samej
Was lonely then like an alien
Samotna jak obcy
I tried but I never figured it out
Próbowałam, ale nigdy nie rozumiałam
Why I always felt like a stranger in a crowd
Dlaczego w tłumie zawsze czułam się jak ktoś inny
Ooh, that was then like an alien
Ooh, byłam jak obcy

But the stars in the sky look like home, take me home
Jednak gwiazdy na niebie przypominają mi dom, zabierają mnie do niego
And the light in your eyes lets me know I’m not alone
A światło w twoich oczach informuje mnie, że nie jestem sama

Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
(I’m never alone???)
(Nigdy nie jestem sama)
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama

Crossed through the universe to get where you are
Przemierzyłam wszechświat by znaleźć się obok ciebie
Travel the night riding on a shooting star
Podróżowałam nocą, jadąc na spadającej gwieździe
Was lonely then like an alien
Byłam wtedy samotna jak obcy
Had to get used to the world I was on
Musiałam przyzwyczaić się do świata, w którym żyłam
While yet still unsure if I knew where I belong
Jednocześnie nie będąc pewna, gdzie jest moje miejsce
Ooh, that was then like an alien
Ooh, byłam jak obcy

But the stars in the sky look like home, take me home
Jednak gwiazdy na niebie przypominają mi dom, zabierają mnie do niego
And the light in your eyes lets me know I’m not alone
A światło w twoich oczach informuje mnie, że nie jestem sama

Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
(I’m never alone???)
(Nigdy nie jestem sama)
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama

But the stars in the sky look like home, take me home
Jednak gwiazdy na niebie przypominają mi dom, zabierają mnie do niego
And the light in your eyes lets me know I’m not alone
A światło w twoich oczach informuje mnie, że nie jestem sama

Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
(I’m never alone???)
(Nigdy nie jestem sama)
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
Not alone, not alone, not alone
Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama
(Not alone, not alone, not alone)
(Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama)
(Not alone, not alone, not alone)
(Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama)
(Not alone, not alone, not alone)
(Nie jestem sama, nie jestem sama, nie jestem sama)

Komentarze (100)add comment

KamilFan :

KamilFan
Świetna smilies/cheesy.gif póki co najlepszy song po Work B**ch smilies/smiley.gif
11:45 - 18.11.2013

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Łukasz89
Bardzo przyjemna nuta dla ucha. Choć sam utwór nie jest jakoś mega skomplikowany to właśnie ta jego prostota podoba mi się najbardziej.
11:48 - 18.11.2013

rafal :

0
Słychać, że Orbit jest odpowiedzialny za tę piosenkę smilies/wink.gif
11:48 - 18.11.2013

chrisu :

0
swietna!!! polaczenie He About to Lose Me i Miles Away! rewelacyjny ma klimat!
11:49 - 18.11.2013

Grzesiek 2 :

0
Kocham już ten album mega mega
11:50 - 18.11.2013

Pawel fanbrit :

0
Już 4-ta naprawde dobra piosenka z BJ super!
11:54 - 18.11.2013

karolina :

gerda
Podoba mi się bardziej niż Perfume.
12:03 - 18.11.2013

amyseeker :

sawyer
Kolejna POPOWA piosenka, kolejny tekst (btw. chyba całkiem dobry), który nie jest o seksie i imprezowaniu!
12:05 - 18.11.2013

Łukasz (Zaba) :

Zaba
Świetna piosenka !! oby tak dalej ! smilies/smiley.gif
12:12 - 18.11.2013

Danex :

0
Podoba mi się! Ta piosenka ma duży wpływ na moją decyzję odnośnie zakupu 'Britney Jean'.
12:14 - 18.11.2013

Holly :

Freak_Girl
bardzo przyjemnie się słucha tej piosenki smilies/smiley.gif naprawdę supersmilies/smiley.gif
12:21 - 18.11.2013

Jeff :

0
11 dni do premiery , a tu już 2 wyciek .. , ale piosenka bardzo dobra . Jestem ciekaw opini Muffinki C:
12:23 - 18.11.2013

Janeth :

0
Świetna piosenka, pop w czystej postaci, taka jaka powinna być! Najlepsza jak do tej pory moim zdaniem i tekst jest O CZYMŚ smilies/smiley.gif
Im więcej utworów wycieka, tym bardziej zastanawiam się, cóż za geniusz wpadł na genialny pomysł z "Work bitch" jako 1 singlem, skoro ewidentnie nie reprezentuje ona stylu ani potencjału tego albumu :/
12:25 - 18.11.2013

Annie :

Annie
Podoba mi się w całości smilies/smiley.gif To jest to, na co czekałamsmilies/grin.gif
12:29 - 18.11.2013

Madi :

0
czy oby to naprawde głos Britney był ?
12:30 - 18.11.2013

metempsycho :

0
Zdecydowanie najlepszy utwor z dotychczasowych, fajny klimaciksmilies/wink.gif
12:32 - 18.11.2013

olaaaaaaaaaaaa :

0
JESTEM W SZOKU ! MEGA
12:45 - 18.11.2013

XS :

XS
Tekst mega, piosenka spoko, ale nie jest jakaś mega. zbyt słodka i popowa, szkoda. Aczkolwiek przychylam się do zakupu "Britney Jean" bo nuty są całkiem ciekawe fajne i normalny głos Spears smilies/wink.gif Btw. ja to się dziwię, że album jeszcze nie wyciekł cały
12:54 - 18.11.2013

Grzesiek 2 :

0
Nie Madi to Michał Szpak
12:57 - 18.11.2013

Blanka :

bialad
Świetna piosenka i naprawdę też nie rozumiem jakim cudem taka piosenka znajdzie się obok 'Work Bitch'. :/
13:00 - 18.11.2013

Romcio :

Jurcewicz
Mi tez się podoba taka inna myślę ze to będzie 3 singiel smilies/wink.gif chyba ze ta z Wilim ewentualnie tak mysle
13:06 - 18.11.2013

Paweł. :

0
Ciekawe czy nadal będzie singlem tak jak miało być smilies/cheesy.gif Ale mam nadzieje że tak smilies/cheesy.gif
13:08 - 18.11.2013

Jeff :

0
Ciekawe czy będzie na płycie coś jeszcze klubowego oprócz Work Bitch . Bo alien i passenger raczej na szczyt list nie dotrą .
13:11 - 18.11.2013

pawel FANBRIT :

0
I loved!smilies/wink.gif
13:13 - 18.11.2013

koballo :

koballo
Kolejna porcja dobrego popu, bardzo fajna piosenka. smilies/smiley.gif
13:22 - 18.11.2013

Womanizer :

Womanizer
Słabe. Myślałem, że bardziej się postarają...
13:29 - 18.11.2013

Susie :

0
Jeff: klubowych sieczek było aż nadto na poprzednim albumie. po co jej klubowe piosenki o imprezowaniu, skoro to dzisiaj w ogóle do niej nie pasuje?
13:35 - 18.11.2013

seekmelody :

0
Dobra piosenka smilies/smiley.gif jestem zadowolony
13:39 - 18.11.2013

assd :

0
przyjemna piosenka, dobrze że bez łupanki, nie wiem kto WB wpuścił na ten albumsmilies/cry.gif
13:42 - 18.11.2013

Grzesiek 2 :

0
Work Bitch jest dobre ja lubie ten kawałek jest mega na impreze ale Alien Passanger Perfume sągenialne
13:49 - 18.11.2013

Muffinka nz :

0
Moim zdaniem lepsza od Perfume;P fajne brzmienie...nie mogę jej porównać do czegoś innego od Britney, przyjemnie się słucha
13:49 - 18.11.2013

Muffinka nz :

0
Jedyny słaby punkt Britney Jean to jej dziwna promocja na twitterze, brak prostych występów na żywo choćby w programie śniadaniowym (nie mówię już o galach typu VMA, EMA). Czekam cierpliwie na całość do odsłuchania. Liczę na fajne duety z TI i JLsmilies/smiley.gif
13:58 - 18.11.2013

Mateush :

Mateush
nie sądzicie że to troche brzmi jak demo? tak czy siak jestem zachwycony wolę passenger ale alien też jest super
13:58 - 18.11.2013

motyl3212 :

motyl3212
cos innego niz dotychczas nagrala,tak samo jak perfume no ale moim zdaniem to nie sa wyzyny by podbic listy przebojow
14:06 - 18.11.2013

arko :

0
Dobre. Mówiłem że to będzie swietny album
14:13 - 18.11.2013

jaroo :

0
Fajna piosenka smilies/smiley.gif głos troche przerobiony ale jakos pasuje smilies/tongue.gif Brit raczej nie bd juz na szczycie tak jak kiedy ale odbiorców swoich ma i duzo fanów i to wystarczy smilies/smiley.gif Work bitch mogłoby wogle niebyc na tej płycie i by była rewelka
14:18 - 18.11.2013

Davidsoon :

Davidsoon
Znając już prawie połowę albumu mogę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony, że nie czuję się (znów) oszukany przez Britney. Britney Jean będzie osobistym albumem, będzie czymś stworzonym od niej, słychać, że miała wpływ w tworzenie tych piosenek, słychać, że te piosenki to piosenki z duszą. Marzyłem o takim albumie już od paru ładnych lat - w końcu to dostaję. Po FF, którego nie zakupiłem, ani nie miałem zamiaru BJ trafi na moją półkę z płytami, widzę, że warto.
14:20 - 18.11.2013

Little :

0
Jestem w szoku. Genialna piosenka!
14:21 - 18.11.2013

yourdesire90 :

0
Ok to jeśli chcemy żeby ten album zaszedł wysoko na listach sprzedaży to jak kupie go w empiku to tez bedzie sie liczyc na oppening weeku ? :>
14:31 - 18.11.2013

Mateush :

Mateush
Jeśli chodzi ci o billboard to tylko mieszkańcy usa się liczą
14:42 - 18.11.2013

xxxo :

0
szalu nie ma smilies/smiley.gif nowy album Brit nie zagosci u mnie na poleczce smilies/smiley.gif tak to zaspiewac potrafia ludzie z niewielkimi umiejetnosciami. tesknie za glosem jak w toxic no ale coz smilies/smiley.gif piosenki ujda ale na tle konkurencji nie wypada Brit zbyt dobrze. chyba czas abdykowac
14:57 - 18.11.2013

T :

0
passenger powinno byc 1 singlem ale ta piosenka jest mila dla ucha kocham brit smilies/smiley.gif nigdy mnie nie zawiodla jesli chodzi o albumy ona zawsze robi dobry pop
14:57 - 18.11.2013

Agnieszka :

Agnes
Oczekiwałam zupełnie innej piosenki jednak nie jest zła smilies/smiley.gif Co z tego ze album będzie dobry skoro Britney go zaprzepaści brakiem promocji? Taką postawą daje do zrozumienia, że ma nas głęboko gdzieś i liczy się kasa za Vegas. Smutne ale prawdziwe. Wątpię, że będzie mnie stać na lot do Vegas tylko po to żeby obejrzeć mini playback show, które trwa 1.5h..I myślę, że nie jestem sama z tym problemem. Wcześniej broniłam Britney ale teraz już nie mogę patrzeć na to co się dzieje..
15:08 - 18.11.2013

jaroo :

0
Agnieszka : A co ty myslisz ze ona liczy na to i sie modli zeby ktos z polski wpadł na jej koncert prosze cie... Polska pokazała klase i zainteresowanie nia jak musiała odwołac koncert z powodu braku zainteresowania biletami... Piosenka jest fajna jej juz nie pasuja łupanki... Gaga robi taka muze i juz kazdy ma dosyc jej piosenek tak ze az sie płyty nie sprzedaja a brit jest tyle na rynku z takimi piosenkami i dalej jest na topie moze nie u nas ale w usa napewno a to pewnie sie dla niej liczy najbardziej
15:17 - 18.11.2013

Karolcia90 :

Karolcia90
Jestem na taak smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif Teraz jestem pewna ,że kupię BJ smilies/cheesy.gif Piosenka świetna smilies/smiley.gif
15:18 - 18.11.2013

Rafney006x :

0
Piosenka geniusz smilies/smiley.gif Pierwsze skojarzenie - He about to loose me smilies/cheesy.gif
15:27 - 18.11.2013

oko :

0
no niby fajne ale słabe są te piosenki produkcyjnie te podkłady są nijakie
15:43 - 18.11.2013

konrad333 :

0
według mnie słabe.. wolałbym zeby poszła w strone 'work bitch' ktora puszczano i puszczaja dalej w radiu czy tv smilies/tongue.gif
15:47 - 18.11.2013

lauri :

0
gdzie moge posłuchać Passanger? bo nigdzie nie ma smilies/sad.gif

Belle: TUTAJ masz... http://britneyspears.pl/opcje-...rs-w-sieci
15:50 - 18.11.2013

yourdesire90 :

0
Jak to jest że Britney ma tego samego managera co Miley a Miley promuje swój album jak szalona a my nie mamy nic smilies/sad.gif
15:52 - 18.11.2013

p :

0
Ja już kupiłem/zamówiłem płytę delux w Empik'u smilies/cool.gif Nie mogę się doczekać aż wyjdę z biura i przesłucham na spokojnie! smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
16:06 - 18.11.2013

Sebbaaa :

0
Świeżość :3 jestem zachwycony smilies/wink.gif
16:11 - 18.11.2013

caramelo :

0
może być, ale.. do licha, jak to możliwe, ze to pierwsza piosenka na płycie? Jeżeli to jest ten najbardziej przebojowy numer, który zawsze otwiera album to ja może się zdrzemnę.
16:36 - 18.11.2013

Łukasz :

Lukass1496
Ja jestem zawiedziony... Piosenka słabiutka, wyjątkowo nudna, głos Brit nie do poznania... Ogólnie myślałem, że Orbit stworzy coś lepszego niż to...
16:37 - 18.11.2013

fanka xtiny i britney :

0
genialna piosenka, perfume tak srednio wpadlo mi w ucho
16:44 - 18.11.2013

patrykd :

0
gdyby william zrobil choc z 5 piosenek.. jest geniuszem a tylko jeden utwor dali na album
16:45 - 18.11.2013

3 :

Fan.Out15
początek bardzo Gouldingowy xd
16:51 - 18.11.2013

chrisu :

0
yourdesire90: bo dla Britney wazniejsza jest rodzina niz pozycja jej singla na liscie przebojow..
16:55 - 18.11.2013

rojsRojs :

0
piosenka o niczym..w kólko jedno słowo i nic wiecej...perfume jak dla mnie najlepsze!
16:56 - 18.11.2013

Muffinka nz :

0
yourdesire - Bo Britney sie nie chce, a Miley sie chce - proste. chrisu-rodzina tutaj nie ma nic do rzeczy. To jest praca Britney. Ma wymarzoną pracę i nie widzę, aby dzieci były przeszkodą w daniu kilku występów promocyjnych w TV. Nie są z nią 24 godziny na dobę, bo przypominam Kevin ma pełne prawa do dzieci, a nie Brit. Zresztą są normalni gwiazdy, które potrafią połączyć czas z rodziną i czas na pracę. Tylko oczywiście Britney ma wielkie problemy, ale ze swoim lenistwem.
17:05 - 18.11.2013

xxxo :

0
jesli dla Brit tak wazna jest rodzina to niech zakonczy juz kariere. ma tyle kasy ze nie musi sie zmuszac do czegos na co nie ma ochoty. pomimo zapewnien ze kocha spiewanie i wystepy jest to wyjatkowo obludne patrzac na przebieg dotychczasowej promocji. kiedys obarczalem wina larrego ale rzeczywiscie patrzac na kariere Miley ktora robi co sie jej podoba problem tkwi w mentalnosci Britney.
17:05 - 18.11.2013

HeavenOnEarth :

0
Fajna i przyjemna trochę przypomina HeAboutToLoseMe, ale to dobrze bo ta została zmarnowana, głos spoko mało przerobiony, ale jak na razie dla mnie numerem jeden jest Passenger
17:09 - 18.11.2013

T :

0
mi tam nie zalezy zeby wystepowala wystarczy mi dobra plyta... wiadomo ze bez promocji nie sprzeda sie dobrze no ale coz... mysle ze vegas bedzie swietna promocja w usa wiec tam powinna sie dobrze przyjac
17:15 - 18.11.2013

karrrrr :

0
jest dooobra, przeczytajcie ten tekst, w końcu coś takiego lekkiego, normalnego.. tęskniłam za tym smilies/smiley.gif
17:47 - 18.11.2013

Jeff :

0
Moim zdaniem powinni dać to na 2 singiel , na pewno lepiej by sie przyjął .. szczególnie w radiu bo ref. jest o wiele łatwiejszy niż w perfume c:
18:00 - 18.11.2013

hmm :

0
mnie się w ogóle nie podoba, ale cieszę się, że inni zachwyceni smilies/smiley.gif
18:04 - 18.11.2013

Maya :

0
Zarabista piosenka. Nie moge doczekac sie calego albumu.
18:21 - 18.11.2013

Łukasz--> :

pietajasia
Niby piosenka ciekawa, ale troszkę taka bez wyrazu. Britney już nie potrafi tworzyć piosenek, które są komercyjne i jednocześnie ambitne.
Everytime może nie należy do najwspanialszych piosenek wszech czasów, ale sama ścieżka dźwiękowa i tekst są świetnie dopasowane. Wszystko w tej piosence jest takie prawdziwe i niewymuszone. Kiedy słucham Everytime, to po prostu odpływam. Ani Perfume ani Alien nie posiada tego czegoś... aczkolwiek ta druga jest w tej chwili najlepsza, niestety nie sądzę, że odniesie sukces, zważywszy na to, że Britney nie raczy promować.
18:55 - 18.11.2013

Grzesiek 2 :

0
Tak tak Mufinka da występy specjalnie dla ciebie żeby ci sie nie nudziło i żebyś miała co krytykować
18:56 - 18.11.2013

britney like :

0
Swietna piosenka smilies/cheesy.gif, jak to jest z eona nie ma ani jednej zlej piosenki ?? smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif Swietna nutka
18:58 - 18.11.2013

ringleader :

ringleader
Świetna!
19:06 - 18.11.2013

Adam-nz :

0
Tak tak Grzesiek - chwal Britney za brak występów promocyjnych. Nie wierzę w to co czytam.
19:49 - 18.11.2013

Muffinka nz :

0
Grzesiek 2 - proszę cię, aż mi Ciebie żal w tym momencie. A to co ja królewna jakaś. To, że fani wymagają od PIOSENKARKI występów tak cię dziwi? SZOK.
19:55 - 18.11.2013

forel :

0
Britney się już nie chce występować, a szkoda, bo to jest trochę wykręcenie się tyłkiem do fanów. Wystarczyłby jeden jakiś itunes festiwal, z zaśpiewanymi na żywo piosenkami, w fajnej oprawie i fani byliby w niebie. Piosenka jest super, płyta zapowiada się genialnie, szkoda tylko, że właśnie nie promuje. Kolejna płyta, po Blackout, która mimo swojej genialności, nie jest promowana, szkoda..
19:56 - 18.11.2013

Jeff :

0
Od 12 słucham tylko na przemian passangers i alien .. są genialne całkiem co innego niż dotychczas c:
19:57 - 18.11.2013

Mario :

0
Taka sobie, bez wyrazu i siły przebicia. Bywały lepsze. Jednakże płytę zakupięsmilies/cheesy.gif
19:58 - 18.11.2013

Adam-nz :

0
Ja płyty zdecydowanie nie kupię - pierwsza płyta Brit, której mieć nie będę. Za brak promocji, stosunek do fanów i wszystkiego. Jak to się zmieni, to i ja zmienię moją decyzję. A że się nie zmieni, to wiadomo smilies/smiley.gif
20:05 - 18.11.2013

diesel :

0
Po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu, że prostocie bardzo blisko do piękna. Utwór bardzo dobry. Jedynie co bym zmienił, to może końcówkę piosenki - zamiast tylu powtórzeń 'Not alone' zostawił bym sam tylko wersję instrumentalną. Podsumowując - bardzo mi się podoba.
20:07 - 18.11.2013

daga :

daga
To już sie dzieje jak z femme fatale szkoda że cała płyta nie wycieknie-czekam na cd
20:12 - 18.11.2013

Mati :

Mati
Ciekawe i głos trochę śmiesznie przerobiony, ale brzmi trochę jak He About To Lose Me 2.0. Nawet bardzo smilies/smiley.gif Wersja na płycie i tak będzie się pewnie różnić od tego co wyciekło..
20:17 - 18.11.2013

Niewidzialny Ja :

0
piękna piosenka, kocham ją!
20:31 - 18.11.2013

koballo :

koballo
Ja nie chcę, żeby cała płyta wyciekła... Chcę, żeby już nic nie dostało się do sieci przed premierą albumu.
20:47 - 18.11.2013

Grzesiek 2 :

0
YYY chwileczke czy ja chwale ja za brak występów bo chyba ktoś nie potrafi tu czytać ze zrozumieniem tym bardziej nie chciałem nikogo urazić chodzi mi tylko że muffinka i tak jest zawsze na nie
21:23 - 18.11.2013

Paulina92 :

0
Uważam, ze to będzie najlepsza płyta Britney. Wiem o tym. Najlepsze sa piosenki z przesłąniem i oparte na własnyc doświadczeniach. Tutaj śpiewa na pewno o czasach 2007-08, fajny kosmiczny wokal i bit w miarę. Mega mi sie podoba, Go britney!
21:38 - 18.11.2013

Agnieszka :

Agnes
@jaroo- Nikt tu nie mówi o ludziach z Polski.. wiele innych ludzi nie będzie stać na wycieczkę do Las Vegas. Moim marzeniem jest wybrać się na koncert Britney a wiem, że nie będę mieć tej okazji przez najbliższe 2 lata. Kto wie czy w ogóle będzie następna światowa trasa koncertowa. O ile wiem artysta powinien integrować się z fanami a nie tylko dodawać wpisy na fb czy twitterze. Las Vegas jest dla nich najłatwiej drogą by zebrać miliony za niewielki wysiłek.. I to mnie najbardziej boli, że ona ma fanów gdzieś.. Niestety era FF jak i BJ pokazują, że nie mogą ciągle odrywać kuponów. Takim podejściem Britney traci fanów..
21:43 - 18.11.2013

xxxo :

0
Grzesiek 2: a moze Muffinka ma racje? artysci wydaja plyty po to aby zyskac popularnosc bo dopiero na trasach koncertowych zarabiaja krocie. proba podbijania list przebojow to wg mnie pokazanie ze jest sie ambitnym. Ona jak widac ma na wszystko wywalone. gdzies ma fanow, gdzies ma rankingi (mysle ze kazdy artysta jak widzi bilboard #1 to jest dumny), gdzies ma nowa plyte ktora promuje laskawie udzielajac identycznych wywiadow, ktore takze olewa. wg mnie ona nie potrzebuje kasy bo troche jej pewnie ma ( no chyba ze kochajaca rodzinka roztrwonila) wiec pytanie po co ona do cholery wydaje ta plyte? niech ona juz pojedzie w cholere na jakies rancho i byki gania czy krowy doi
21:46 - 18.11.2013

Łukasz--> :

pietajasia
Jest na nie, bo Britney już od dawna odwala amatorszczyznę. Jeśli Britney zaprezentuje coś godnego uwagi, to jestem pewien, że Muffinka nie będzie szczędzić jej pochwałsmilies/smiley.gif
21:48 - 18.11.2013

Ellia :

Ellia
Piosenka bardzo mi się podoba... Tekst nie jest o imprezowaniu tylko o czymś co jest godne przemyślenia. (bo słuchanie kilkunastu piosenek o imprezowaniu nie jest za fajne jak dla mnie). Fakt - idealna nie jest, ale to i tak dużo patrząc na to jakie było Work Bitch i co mogło zwiastować. Nie spodziewałabym się tak ambitnego tekstu. Melodia na początku nie za bardzo mnie porwała... Po za tym jest dużoo autotune, ale wybaczyłabym to Britney, gdyby NAPRAWDĘpromowała album. A ona odwala taką głupotę i ignorancję, że to się robi nieciekawe. Przecież w ogóle nikt oprócz fanów nie wie , że ona coś wydaje.( i to dosłownie nikt). Britney Jean, zawodzisz nas, a zaczęłaś bardzo dobrze, zapodając nam kawał dobrej muzyki. Musisz TYLKO zacząć ją promować...
22:13 - 18.11.2013

nanyrennes :

0
Piosenka jest genialna i naprawdę, przestańcie się jej czepiać, że nie promuje albumu, (ma dwójkę dzieci, nastała się już w świetle reflektorów) zrobiła się na to swoistego rodzaju moda, muzyka sama się obroni smilies/wink.gif
23:14 - 18.11.2013

nanyrennes :

0
Poza tym nie wiem czy pamiętacie, ale Britney swego czasu pytała się czego oczekujemy, gdzieś pojawił się wpis Blackout 2.0 - więc może idzie tę samą drogą, bez promocji? smilies/grin.gif
23:17 - 18.11.2013

Pin0kio :

0
Taki trochę Criminal w kierunku Nelly Furtado 'All Good Things'. Fajne, ale bez szału.
23:41 - 18.11.2013

Szymon :

Skibkass
o nieeeeee. tak wychwalacie a ja sobie obiecalem po Passenger, ze nie slucham innych wyciekow tylko w dniu premiery idem zakupic plytke i wtdy wielkie odsluchanie smilies/smiley.gif ale mam teraz test silnej woli smilies/wink.gif
08:51 - 19.11.2013

Muffinka nz :

0
Grzesiek 2 - ty chyba czyta nie umiesz. Oczywicie jestem na nie w kwestii promocji i mysle, ze kazdy fan powinien miec takie nastawienie, bo inaczej tylko to od Britney dostaniemy czyli tweety. Co do piosenki wyrazilam sie jasno,ze mi sie podoba, nawet bardziej niz Perfume.
09:37 - 19.11.2013

Muffinka nz :

0
Lukasz--> ależ oczywiściesmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
09:38 - 19.11.2013

Ellie :

0
ooo jaka piękna!
10:01 - 19.11.2013

sylwia :

sylwinkaa3
Idzie to w dobrym kierunku. Aby cały album był taki smilies/wink.gif
10:42 - 19.11.2013

Justyna :

xyz
Mogłaby do tego jakiś występ live dorzucić smilies/wink.gif
11:59 - 19.11.2013

Grzesiek 2 :

0
Oki może macie racje żle to zrozumiałem przyznaje
16:23 - 19.11.2013

Holly :

Freak_Girl
mega, mega, mega piosenka ! smilies/smiley.gif jestem pod wrażeniem.
22:53 - 19.11.2013

David1989 :

0
Zanosi się, że to jest najlepsza piosenka z albumu.. No i jeszcze passenger. Mam nadzieję, że któraś z nich będzie singlem
21:01 - 21.11.2013

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy