Próby do festiwali ruszyły! / Nowe zdjęcie z sesji promującej Vegas!
Wpisany przez amyseeker   

Za pośrednictwem naszego Instagrama informowaliśmy Was wczoraj o tym, że Britney Spears, wraz ze swoimi tancerzami, rozpoczęła juz próby do występów, które czekają ją na festiwalach iHeart Radio i Apple Music. Tymczasem dzisiaj, nasza gwiazda sama udostępniła zdjęcie z treningu z dopiskiem: "wspaniałe próby dzisiaj"!

W sieci pojawiło sie również nieznane dotąd zdjęcie promujące rezydenturę koncertową Britney: Piece Of Me w Las Vegas, powstałe na potrzeby nowej edycji show, która ruszyła w lutym tego roku. Po kliknięciu w poniższe obrazki możecie zobaczyć dostępne fotografie w pełnych rozmiarach.

Komentarze (17)add comment

Amnesia :

PeopleCanNeverTakeAwayYourTruth
Strasznie nie podoba mi się ta sukienka na tym zdjęciu. Dosłownie worek po ziemniakach xD
Fajnie ,że ćwiczy byle by tylko to nie było POM w pigułce smilies/smiley.gif Ale i tak nie moge się doczekać !
17:09 - 16.09.2016

koballo :

koballo
Skoro ćwiczy to może zaprezentuje jakieś inne niż te co w Vegas utwory z Glory.
17:24 - 16.09.2016

Ann5 :

0
skoro nie chce jej się śpiewać na żywo to żeby przynajmniej w miare porządnie zatańczyła...
18:34 - 16.09.2016

kuba1986 :

0
czytam generalnie komentarze na tej stronie i odnosze dziwne wrażenie że mamy Polske w małej pigułce. nic nikomu sie nie podoba, generalnie jest mega źle, nie śpiewa nie tańczy la bla bla. a wy co robicie? jakieś pasje? zainteresowania? ktoś na lekcje muzyki ? rytmiki? aktorstwa? macie "ale" do dziewczyna która 1. jest po perzejsciach 2. nagrała fajny album, 3 jest wreszcie sobą ? 4. ludzie po 30 zaczynają jej słuchać. A to chyba dużo. a wy ciągle żę nie na live, a po co komu ona ma pokazywać że umie śpiewać skoro robiła to tyle lat ?
21:53 - 16.09.2016

Nemo :

0
Daktycznie, Britney o wiele lepiej prezentuje się na fotkach papparazi, niz ztych studyjnych.
04:42 - 17.09.2016

Nemo :

0
Jedno tylko wyjasnienie , jezeli chodzi o wersję płyty GLORY ,, darmową,, ze spotify. Ta wersja jest nadawana w standarcie gorszym od tego na CD, jest to format bodajze Hi FI (standard z lat 70 i 80tych ) i oczywiscie są reklamy pomiędzy utworami. To wyjasnienie dla tych którzy kupili płytę GLORY, a teraz mogą czuc się oszukani. Takze jezeli chcecie wysłuchać płyty w pełnym brzmieniu, to macie dwa wyjscia- wykupic abonament spotify albo płytę. To drugie jest bardziej opłacalne.
06:24 - 17.09.2016

rob :

0
Już chyba pokazała w tej erze, że daje radę na scenie ze swym 18-letnim playback'iem; )
08:21 - 17.09.2016

ja :

0
Oby pokazała coś nowego, fajnie by było, gdyby rzeczywiście dała występ z samymi piosenkami z Glory.
09:35 - 17.09.2016

panek :

0
Po nawet dobrym wystepie na Billboard, a toxic świetnym występie i dobrym VMA nie zrobi z siebie pośmiewiska i pewnie doda kilka fajnych rzeczy, cos nowego, niż to co jest w Vegas zapewne. Czekam z niecierpliwością. Kurcze, na jej występy znowu się czeka z ekscytacja. Brit im back!
10:36 - 17.09.2016

Grzesiek 2 :

0
Ja jestem w szoku bo to co czytam w komentarzach w ogóle nie kojarzy mi się ze stroną fanclubu. Większość zachowuje się jak jacyś pipszeni krytycy. Ludzie ogarnijcie się ...mamy rewelacyjny album bez łupanek mamy tu super różne kierunki muzyczne że nie wspomne o głosie Brit w końcu nie brzmiącym wszędzie jak komputer. Słychać gitarke trąbki harmonijki ustne. To mega dojrzały album. Ja jestem zasmucony że na stronie poświeconej naszej gwieżdzie jest większoś która jej nienwidzi. Nie oszukujmy się bo tak sie zachowujecie
12:40 - 17.09.2016

Bart :

Bart
Britney dawaj kolejny singielsmilies/grin.gif
12:49 - 17.09.2016

Annie :

Annie
Od czasów ITZ - nie emocjonowały mnie tak niesamowicie, poczynania Britney. Płyta tak mnie oczarowała, że dzień po premierze biegłam po nią mimo choroby i gorączki. Zdjęcie interesujące.smilies/wink.gif
14:59 - 17.09.2016

Nemo :

0
Do kuba 1986. Zgadzam się z tobą.
15:07 - 17.09.2016

Doris :

Dod
Fajna sukienka, seksowna smilies/smiley.gif
07:06 - 18.09.2016

Jurand :

Jurand
Ten tancerz, który ma na ramieniu wytatuowany motyw flagi USA, ma na drugim ramieniu motyw orła w koronie. Czy ma on jakieś polskie korzenie, wie ktoś?
08:54 - 18.09.2016

abc :

0
Mam nadzieję, że wystąpi z czymś innym niż Make Me i Do you wanna come over smilies/cheesy.gif
09:23 - 18.09.2016

Nemo :

0
Do grzesiek2. Podzielam twoją opinię.
17:37 - 19.09.2016

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy