Britney Spears w programie "The Ellen DeGeneres Show"!
Wpisany przez YourTheWorstNightmare   

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, Britney Spears pojawiła się w programie The Ellen DeGeneres Show. Nasza gwiazda razem z prowadzącą wybrała się na zakupy do jednego z centrów handlowych w Los Angeles, gdzie korzystały z przywilejów bycia sławnymi postaciami. Video z udziałem Brit możecie zobaczyć w odtwarzaczu poniżej. 

 
Komentarze (48)add comment

brifan :

0
Pięknie wygląda ! !!
16:41 - 7.09.2016

zzz :

0
Równie dobrze mogła chodzić z dmuchaną lalą.
Britney jak zwykle zestresowana, nic prawie nie powie.
Szkoda mi jej, powinni ją leczyć z chorobliwej nieśmiałości.
16:55 - 7.09.2016

Rearview :

0
To jest niesamowite jak ona się zmieniła... Gdyby nie Ellen ten odcinek byłby jedną, wielką klapą. Smutne.
17:04 - 7.09.2016

mm :

0
czy ona zawsze musi byc taka sztuczna.. zero wyluzowania a te miny..
17:06 - 7.09.2016

hmm :

0
Mam nadzieję, że dokonają dobrego wyboru jeśli chodzi o drugi singiel.
17:08 - 7.09.2016

Ann5 :

0
brit wyglądała bardzo ładnie i na prawdę ma świetną figurę.
17:12 - 7.09.2016

Make Me Move :

Make Me Move
Zarą*iste! smilies/cheesy.gif
17:12 - 7.09.2016

iksinski :

iksinski
Jak dla mnie Britney u Ellen czuję się chyba najlepiejsmilies/wink.gif
17:44 - 7.09.2016

LuckyStar :

LuckyStar
Petarda!!!!!!!!!!!!!! Padłam ze śmiechu smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif Brit z Ellen zawsze wymiatają,uwielbiam gdy są razem w programie!!!!!!! smilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gif
17:51 - 7.09.2016

chris :

0
Widac, ze Brit sie zle czuje, bo ona nie lubi byc postrzegana jako superstar etc.. ona jest skromna i nie jest jak Kim czy inne.. stad ta niesmialosc.. Ale wyglada sweitnie!!!
17:57 - 7.09.2016

Karolina :

gerda
Dlaczego nie mogą jej ubrać podobnie w vegas smilies/sad.gif
18:01 - 7.09.2016

Leporer :

0
Czyli Britney osobiście u Ellen się nie pojawi? Jeśli tak to serio słabo, teraz kolejny raz zobaczymy ją 24 wrzesnia i do tego czasu ludzie zapomną, że ona w ogóle album wydała.. Już i tak jest mega spadek w sprzedaży bo spada średnio o 80%- tak np. jest w Niemczech..Moim zdaniem tak dobry album powinien być naprawdę wysoko, bardzo szkoda. Tak na marginesie już słyszałem nowy singiel gagi i Britney może spać spokojnie, dla mnie to serio już nie ta sama GAGA, choć bardzo na nią liczyłem smilies/angry.gif
18:05 - 7.09.2016

Ela :

0
Britney wygląda ślicznie.
18:52 - 7.09.2016

kkkggg :

0
pieknie wyglada, btw taki stroj powinna miec w Vegas
19:33 - 7.09.2016

tuptuś :

tuptuś
Śmiałam się przez cały czas!!! Super smilies/grin.gif
20:11 - 7.09.2016

tuptuś :

tuptuś
Chyba DYWCO będzie drugim singlem skoro leci w tle i jest w POM
20:13 - 7.09.2016

abc :

0
Według mnie to świetne smilies/cheesy.gif
20:46 - 7.09.2016

Kicekk :

0
Jestem fanem Britney od 12 lat . Ale po tych filmach niestety widać że ona cały czas ma problemy psychiczne tak nie zachowuje się normalna osoba .
06:00 - 8.09.2016

Leporer :

0
Nie wiem czy widzieliście ogólna sprzedaż na swiecie smilies/shocked.gif 147tys to jest totalna porażka, debiut na 3 miejscu... Nie ma co ten album nie sprzeda się choćby w połowie tak jak Britney Jean. Nie ma po co robic kolejnego albumu skoro nikt go nie kupuje.
06:19 - 8.09.2016

lol :

0
Fajny odcinek uśmiałem się.
07:33 - 8.09.2016

Fanka :

0
Jesteście już nie do zniesienia z tą sprzedażą albumu xD
A u Ellen spoko nawet, tylko troche mało się odzywała.
07:56 - 8.09.2016

Hmm :

0
Nie zdziwie się jak wytwórnia zrezygnuje z dalszej promocji albumu.
08:01 - 8.09.2016

QueenBee :

0
Czy tylko ja miałam przerażenie w oczach, gdy ona wchodziła w tych szpilkach na ruchomych schodach :O. Trzeba przyznać, to też jest w swoim rodzaju sztuka. Zrozumie każdy, kto choć raz w życiu miał na sobie takie buty xD.
08:08 - 8.09.2016

Arczi. :

0
Britney drętwo mało śmieszna to juz inna osoba. Gdyby nie ellen była by tragedia
09:07 - 8.09.2016

pepsi94 :

0
w stanach sprzedano 14 907 sztuk Glory w drugim tygodniu
09:10 - 8.09.2016

panek :

0
Leporer, ta lista jest nieoficjalna i nie zaliczyli całej sprzedaży. Na świecie jest ponad 200 000 w 1 tygodniu.
09:22 - 8.09.2016

Muffinka :

Muffinka
mnie sie tam podoba, Ellen jest swietna!
09:27 - 8.09.2016

Juni :

0
Sprzedaż to totalna porażka, album zamknie się w 300tys max. Z takim flopem zarówno singla jak i albumu, wytwórnia na pewno utnie kasy z dalszej promocji. Czyli spokojnie można stwierdzić, że będzie jeszcze jeden singiel ewentualnie 2. Natomiast dalsze wydawanie albumów, nie ma już większego sensu..
09:34 - 8.09.2016

Grzesiek 2 :

0
O Chryste ja już nie mogę zdzierzyc tego czytania ile kopii sie sprzedalo. Ja uwielbiam ten album. A reszte mam w powazaniu
09:34 - 8.09.2016

Leporer :

0
To jest oficjalna sprzedaż z całego świata, premiery nie było tylko w Japonii. Ja osobiście jestem bardzo zaskoczony bo w wielu krajach pojawiła się w TOP 10, a jeszcze bardziej dziwi mnie to, że Celin i Barbara są wyżej.
11:30 - 8.09.2016

Nemo :

0
Fotka jest naprawdę swietna, podoba mi się. Britney wypadła bardzo dobrze . Co niektóre gazety zaatakowały ją i oskarzyły o to ze przed galą MTV, brała jakoby narkotyki. Co juz jest wyjątkowym swiństwem. Dziwne jest to ze te oskarzenia pojawiły się po tym, gdy Britney skrytykowała organizatorów gali.
11:38 - 8.09.2016

Leporer :

0
W Polsce Glory debiutuje na miejscu 12 i jest to najwyższy debiut od 15 lat. Ciekawe ile kopii się sprzedało- jak tak patrzeć na miejsca to album powinien co najmniej z 400tys się sprzedać.
11:39 - 8.09.2016

Shendi :

Shendi
Glory w Polsce debiutuje na 12 miejscu.
13:12 - 8.09.2016

dann :

0
też nie mogę, Juni co Cię tak obchodzi ile się tych płyt sprzeda, to nie ty na tym zarobisz. Powinniśmy się cieszyć nową muzyką a nie bawić w dyrektorów wytwórni płytowej, to jest ich i Britney problem jak wyjdą na tej płycie finansowo
13:12 - 8.09.2016

Muffinka :

Muffinka
cool...w polsce ma malo fanow smilies/wink.gif moze jeszcze sie jakos to podciagnie, ma wystapic na applie i iheart, we'll see smilies/smiley.gif wazne,ze udana plyta i moge sie nia rozkoszowac smilies/cheesy.gif czekam na drugi singiel, powinien wyjśc niebawem, a jeśli już wyszedł (jedna z czterech wypuszczonych) to też nie niedługo trzeba czekac smilies/smiley.gif
13:24 - 8.09.2016

arczix :

0
Glory w Polsce (OLiS) debiutuje na 12. miejscu! Jest to jej trzeci najlepszy wynik w naszym kraju! Po Britney na 3. miejscu i Oops!... I Did It Again na 10. Gratulacje! smilies/wink.gif
14:45 - 8.09.2016

pimpineliusz z brugii :

0
smilies/wink.gif dobrze to sie sprzedaja tylko iphone'y.

celine dione tez 130tysi i koniec smilies/tongue.gif

czyli wszystek w normie
14:56 - 8.09.2016

buny :

0
Koniec tych statystyk albumowych!!! Od roku jestem jej fanką dopiero i chcę by wydawała coś nowego. Przestańcie mnie przygnebciac, że to koniec
15:02 - 8.09.2016

Amnesia :

PeopleCanNeverTakeAwayYourTruth
Ludzie mają chyba obsesje na temat sprzedaży xD
15:13 - 8.09.2016

Blue :

Blue
No ludzie mają, wytwórnie też. Jeśli myślicie że taki flop sprzedażowy nie ma żadnego znaczenia to niestety się mylicie. Singiel furory nie zrobił, album też, do tej pory nie ma drugiego singla, a promocja stanęła w miejscu. Britney to komercja, sprzedaż jest bardziej niż istotna.
15:18 - 8.09.2016

Ewa :

EvI
Wolałabym wywiad niż ten skecz. Nie da się ukryć że Brit była zestresowana.
16:47 - 8.09.2016

hmm :

0
Jeśli chodzi o płytę - patrząc na sprzedaż jest flopem jakiego nigdy nie miała. Ale z drugiej strony nas jako fanów powinna interesować gównie zawartość krążka - a ta jest znacznie powyżej wszelkich oczekiwań. Pomyślcie sobie, że jeszcze niedawno wszystkim nam się wydawało że jej nowym kierunkiem będzie ten obrany przy nagrywaniu Pretty Girls...
Mam nadzieję, że wytwórnia się nie zniechęci. To jest dobry czas na budowanie podwalin dla naprawdę udanego powrotu z następną płytą. Powinni wydać jeszcze dwa single, Britney powinna jeszcze powystępować, zaśpiewać coś live, może jakiś remix, a najlepiej duet z Bieberem do Just love me (byłby genialny w tej piosence). Nie wybaczę ani im ani jej zmarnowania tak świetnego materiału.


16:56 - 8.09.2016

Patryk :

Louis
Bardzo fajnie cię oglądało, czasem się zaśmiałem, ale głównie z powodu Ellen, którą od lat uwielbiam. Dobrze, że Brit dała się namówić na coś takiego, ale odnoszę wrażenie, że jednak boi się ludzi. szkoda, że po wizycie w centrum nie udzieliła jeszcze wywiadu w studio, bądź nie wystąpiła z jakaś z ostatnich piosenek.
17:06 - 8.09.2016

resoraczek :

0
muffinka a tobie jest cos co sie nie podoba ? czuje fałsz w kazdym twoim zadniu ..co do britney byla swietna
17:13 - 8.09.2016

arczix :

0
Chyba ktoś mnie tu nie lubi z administracji, bo już nieraz zauważyłem, że nie pojawiają się moje komentarze (pomimio, iż są normalne), a szkoda, bo lubiłem tu wchodzić i komentować....

amyseeker: Nie publikujemy komentarzy, w których pojawiają się linki lub są na temat newsa, który jeszcze nie pojawił się na stronie. Jeżeli pozostałe nie łamią netykiety, to pojawiają się wszystkie. Zwróć uwagę na to, że mogą po prostu "ukryć się" między innymi komentarzami, bo publikowane są z tą godziną, o której je napisałeś.
17:37 - 8.09.2016

Nemo :

0
Juz miałem pchnąć tekst w stylu,, dlaczego mój wpis się nie pojawił,, Ale stwierdziłem ze słusznie. Bo nie ma sensu rozpowszechniać tych bzdur z tabloidów na temat zachowania Britney przed galą MTV.

amyseeker: Ależ Twój komentarz się pojawił! Sprawdzajcie dokładniej smilies/smiley.gif A plotkami faktycznie zajmujemy się tu bardzo rzadko. Raczej wrzucamy je na fb lub, od niedawna, na nasz Instagram.
18:54 - 8.09.2016

Grzesiek2 :

0
Czy jest jakaś strona dla amerykanów. Proponuję sie tam udac niektórym. A ci którzy licza tak sprzedaż albumu to niech sieukierunkuja w odtworzeniu biura rachunkowego
19:22 - 8.09.2016

Muffinka :

Muffinka
resoraczek- dalej nie czaję kolego, musisz powtórzyc pierwsza klase podstawówki smilies/smiley.gif
10:02 - 9.09.2016

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy