Pierwszy koncert w Las Vegas "Britney: Piece Of Me"!
Wpisany przez Lunoxi   

W piątkowy wieczór w resorcie Planet Hollywood gwiazda popu Britney Spears odbyła swój pierwszy, długo wyczekiwany przez fanów koncert w Las Vegas, rozpoczynając tym samym swoją dwuletnią rezydenturę zatytułowaną Britney: Piece Of Me. Uroczyste inauguracyjne show zostało poprzedzone czerwonym dywanem oraz imprezą pre-party. Zgodnie z zapowiedziami, udział w tym wydarzeniu wzięły takie gwiazdy jak Katy PerryMiley Cyrus, Selena Gomez czy Mario Lopez. Kolejną ciekawą informacją jest fakt, że szczęśliwcem, który na scenie został poskromiony przez gwiazdę popu był właśnie Mario Lopez!

"Wow pierwszy koncert rezydentury 'Britney Piece Of Me' miał doskonałą publiczność! Kocham Vegas! " - napisała Britney w wiadomości pozostawionej na swoim koncie Twitter, dołączając zdjęcie. Piosenkarka podziękowała także Miley i Katy za pojawienie się na jej występie! "Dziękuję ci Miley! Dziękuję, że przyszłaś, uwielbiam cię" - wyznała tej pierwszej. "Katy, wspaniale cię było znowu zobaczyć! Cieszę się, że nasze spotkanie w Vegas doszło do skutku" - zwróciła się do drugiej.

Jej wdzięczność nie ominęła także kanadyjskiej piosenkarki Celine Dion, która, choć nie zjawiła się osobiście na miejscu, przysłała Britney przepiękny bukiet kwiatów! "To najpiękniejsze kwiaty jakie kiedykolwie widziałam! Dziękuję Ci Celine Dion" - napisała Brit. Poniżej prezentujemy liczne filmy z występu! Aby zobaczyć wszystkie zdjęcia z koncertu i zza kulis, kliknij w obrazki. Zapraszamy!

show1271213

vegbackstage01

***

***

Gimme more! [klik]

Komentarze (181)add comment

Łukasz--> nz :

0
W tej chwili nie można ocenić na ile Britney jest zaangażowana, jednak widzę, że ma typowy dla siebie kołek w tyłku smilies/wink.gif
11:18 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
Może tylko ja to widzę ale jej dłonie, nogi nabrały uroku i tańczy zajebiście szybko, a I wanna go meeeeega !! smilies/kiss.gif
11:22 - 28.12.2013

Viva Las Vegas :

0
wszystko pięknie, ładnie ale gdzie ten obiecywany przez Adama śpiew live ? Po co były te lekcje z nauczycielką ? Oni sobie jaja robią czy co ?
11:23 - 28.12.2013

Grzesiek 2 :

0
Zajebiscie się rusza
11:24 - 28.12.2013

Mateusz :

Mateo
jak już pisałem - kij w tyłku i playback show....smilies/angry.gif
11:24 - 28.12.2013

Susie :

0
no fajnie, w toxic sobie pochodziła po scenie, w ttwe poskakała, czyli jak zwykle. byle by nie tańczyć. boże...
11:24 - 28.12.2013

koballo :

koballo
ŻAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL. Playback + kij + łażenie i skakanie.
11:25 - 28.12.2013

hmm :

0
tragedia i żenadq
11:27 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
Nie no, zaraz się zlecą "prawdziwi fani" i będą usilnie przekonywać, że przez 10 sekund piosenki gdzieś się jej głos przebijał. TO jest żenujące. Śpiew live to śpiew live, przebijanie się głosu spod taśmy sobie można wsadzić.
11:28 - 28.12.2013

Kubek :

0
Moim zdaniem tańczy super - Gimmie, Break the Ice, Circus, Toxic. Genialna oprawa, Miley jak świetnie się bawiła smilies/tongue.gif Nie rozumiem tylko dlaczego nie zaśpiewała Everytime i nie jestem pewien co do Perfume, albo jej wykon był idealny, albo (co byłoby niezmiernie przykre) playback smilies/sad.gif
11:29 - 28.12.2013

Grush3k :

0
Są momenty fajne i mega słabe w każdej w zasadzie piosence. Z tych, co obecnie są w necie najmocniejszym i najbardziej spójnym tanecznie występem jest medley Bomt i oopsa. Ale szału nie ma...
11:33 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
Przepraszam, ale dalej nie widzę drastycznej poprawy w tańcu. Sory.
11:34 - 28.12.2013

chlopek :

0
ona zawsze spiewala z tasmy i tak zostanie zawsze jesli kiedys zobaczymy ja jeszcze live..oni nawet sie nie pofatygowali zrobic prerecorded versions piosenek tylko baby czy oops czy till the world.. leci z orginalnej wersji plytowej co jest zenada.. stara gruba baba a piosenki glos jak na pierwszej plycie.. to jest tragiczne… na wystepach z trasy oops przynajmniej mozna bylo sie oszukiwac ze to live!szkoda bardzo… i rto najwiekszy bol…moim zdaniem jest mega zestresowana…i wcale nie ma nij tej"postaci" ze wychodzi na scene i jest wow i ze jest taka zupelnie inna.. no nie jest… jestem zdania ze ludzie wiedza ze brit spiewa z plyty ale ida bo oczekuja czegos ponad wszystkie inne gwiazdki, oczekuja choreografii wyjatkowej i zaangazowania artysty .. dziwne ze sama artystka jest zdziwiona oburzeniem niektorych fanow ze oczekuja ze bedzie jakby miala 20 lat.. no ale zobaczymy jak bedzie dalej i jakie beda recenzje….
11:37 - 28.12.2013

Macieqq :

0
Fryzury i Stroje - 8/10 Scena i rekwizyty - 10/10 Śpiew! - 6/10. Work Bi*ch słychać że stara się śpiewać live ... Taniec 7/10 - Mogło by być lepiej ale jest lepiej niż FF .. Widać że się starała!
11:39 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
Wszystko ku lepszemu, ona nie musi śpiewać full live bo by się przewróciła chyba, tańczy zajebiście a na pewno się rozkręca
11:42 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
Jednak jak widać dla większości to co zaprezentowano to za mało by użyć słowa "zajebiście". Trzeba robić to co się umie, jak nie wychodzi taniec, to po co tyle "tańczyć"? Niech chodzi w kółko i macha rękami, ale z włączonym mikrofonem, gdzie słychać bezsprzecznie jej wokal. A nie wielkie doszukiwania się "w 13 sekundzie zaśpiewała 2 słowa".
11:43 - 28.12.2013

karaaa nz :

0
szkoda ze playback....
11:43 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
mkitb2 - ach rozkręca się. To może niech najpierw zagra kilkanaście koncertów bez publiczności, bo trochę szkoda ich pieniędzy. Nikt nie płacił za rozkręcanie się, a za profesjonalny występ. A że nie musi śpiewać full live, mam wrażenie, że dla niektórych "fanów" ona już nic nie musi.
11:45 - 28.12.2013

Łukasz--> nz :

0
No to teraz się wypowiem. Playback kompletnie nieuzasadniony, wszakże ona praktycznie tam nie tańczy. Układ do work bitch uprościła do minimum(tak jak się spodziewałem), nawet zrezygnowała z charakterystycznego obrotu, który robiła na próbach, dla mnie poziom FF, NIC się nie zmieniło, ten sam kij w tyłku. W toxic też miał być jakiś układ, a wyszło, co wyszło. Dodatkowo bezczelny playback, mam nadzieję, że spadnie na nią duża krytyka, bo to co ona wyprawia w głowie już się nie mieści. Po prostu żenada.
11:46 - 28.12.2013

Kubek :

0
Tylko w Polsce taka krytyka -.-" Na zagranicznych forach wszyscy ją chwalą, że tak się stara i tryska energią! Ludzie już piszą, że na 100% pójdą jeszcze raz bo było świetnie! Po filmikach uważam, że mają racje. Wiadomym jest, że Britney postawiła sobie kiedyś poprzeczkę bardzo wysoko i nie dorówna dawnej sobie już nigdy, jednakże poprawa od FF jest bardzo duża i widoczna. Ja jestem dumny, szkoda tylko, że nie było Perfume i Everytime live. Ja swój bilet mam na 22 Lutego, wtedy dopiero będę mógł wystawić pełną ocenę, w tej chwili jestem zadowolony smilies/smiley.gif
11:52 - 28.12.2013

fanka xtiny i britney :

0
ekstra motyw w break the ice, niesamowite efekty, łącznie z lustrami itd, jednak oni chyba specjalnie robią taki układ dla Britney, żeby się dziewucha nie namęczyła.
11:54 - 28.12.2013

Arczi. :

0
Żenujący jest ten playback z 99 roku. Ale czy to nie peruka?
11:55 - 28.12.2013

Mati :

Mati
Pierwszy wykon z Work Bitch oceniam bardzo dobrze, tylko 'wejście' nie ma takiego powera jak chociażby HIAM na FF Tour. Ale Brit się cieszy, rusza się, mi się podoba smilies/smiley.gif Circus wygląda epicko, w BOMT/OODIA Brit wygląda ZADZIWIAJĄCO dobrze (jakby urwała się z musicalu Chicago), fajnie się rusza, reszty jeszcze nie widziałem. Jak na razie największym minusem show są stare wokale przy wcześniejszych hitach, to akurat im nie wyszło. Ale stroje, oprawa, zachowanie Britney? Jak najbardziej na plus smilies/smiley.gif
11:55 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
Nie tylko w Polsce, zapewniam cię. No ale widzisz, co chcesz widzieć. We wszystkim.
11:55 - 28.12.2013

Susie :

0
a właśnie, gdzie jest choreografia do toxic której uczyła sie na próbach?! dlaczego ona zamiast tańczyć, bezsensownie łazi po scenie, ja po prostu nie rozumiem!
11:56 - 28.12.2013

koballo :

koballo
Dziękujemy Wam fanatycy, bo to dzięki Wam taki MARNY JUŻ produkt zwany Britney Spears utrzymuje się na rynku muzycznym w takim stanie. I skończcie już pieprzyć, że taniec świetny i, o zgrozo, śpiew jakiś, bo tu nic nie jest live. Taśma z 1999 roku, super! Everytime, Perfume w full playbacku, super! Wszystko super, tylko my ślepi i za dużo wymagamy, nie? Britney - idź już na tę emeryturę, tu dla Ciebie już nie ma miejsca. Przykro mi.
11:57 - 28.12.2013

Annie :

Annie
Circus obłędny - podoba mi się jej wygląd (fryzura/ strój)
11:59 - 28.12.2013

Łukasz--> nz :

0
tak, jest żywsza, jej ruchy są bardziej energiczne i to chyba jedyny plus, bo samego tańca jest tyle, co kot napłakał. To nie jest show na miarę Vegas. Gdyby chociaż śpiewała niektóre piosenki live... innym widocznie niewiele trzeba...
11:59 - 28.12.2013

amyseeker :

sawyer
Kubek - już nawet na exhale pojawia się krytyka. To znaczy, że jest źle.
12:00 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
Dla mnie nie musi śpiewać live, ważna jest zabawa a ja widzę że ona robi co może wy tego nie doceniacie chyba, czemu ma siódme poty wydawać i śpiewać live, ona daje tyle energii na ile ją stać, przyjdzie czas na śpiewanie w drugiej turze koncertów na pewno
12:02 - 28.12.2013

Łukasz--> nz :

0
mkitb2 o boże ;d Racja, najlepiej nie wymagać nic od Britney...
12:05 - 28.12.2013

Mati :

Mati
A, zapomniałem dopisać - chciałbym pochwalić ludzi za remiks I Wanna Go, jest świetny i aż chce się tańczyć smilies/cheesy.gif
12:05 - 28.12.2013

kjlka :

0
Jesli chodzenie i machanie rękami nazywacie tańcem to, tak bardzo dużo tańczyła :/ Playback aż boli i i i zapomniała swoich kultowych choreografii do Oops i Baby on more !!!!
12:05 - 28.12.2013

arab-nz :

0
Jestem totalnie rozczarowany! Poza kilkoma naprawdę fajnymi momentami mamy powtórkę z FFT. W Work Bitch znowu nie nadąża za tancerzami, jak to było w przypadku...GM podczas VMA. Niestety, ale 80% show polega na machaniu ręcoma, podrygiwaniu i łażeniu po scenie jak pies, który szuka miejsca, żeby się załatwić. O bezczelnym playbacku rodem z płyt nawet nie wspominam. Żenada, że 30+ letnia kobieta używa wokali sprzed 13-15 lat...Od zawsze marzyłem, żeby zobaczyć ją na żywo, ale gdybym był wczoraj w Vegas to wręcz popłakałbym się z tęsknoty za straconymi pieniędzmi. Nie wierzę, że to show przetrwa zakładane 2 lata. Przy obecnym stanie rzeczy koniec może nastąpić w drugiej połowie 2014
12:07 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
No nie wierzę. Super, wydam kilkaset dolarów na "zabawę" z chodzącą w kółko do muzyki z taśmy blondynką. Super atrakcja.
12:09 - 28.12.2013

fanka xtiny i britney :

0
toxic jest fajne smilies/smiley.gif
12:12 - 28.12.2013

Little :

0
Britney rusza się świetnie!
12:15 - 28.12.2013

Kubek :

0
Nikt wam nie każe słuchać Britney! Mi nawet taka wersja Brit wystarczy. Na jej koncerty ludzie przychodzą się bawić, podziwiać show. To właściwie nie jest koncert tylko spektakl, posłuchać cudownej muzyki live to można idąc na koncert Adele, która tylko stoi i śpiewa (co prawda robi to fantastycznie smilies/tongue.gif). Britney jest performerką, w jej występach chodzi o efekty, zabawę i energię. Wystarczy popatrzeć na ludzi przy scenie, ich nic nie obchodzi. Bawią się, skaczą, tańczą i śpiewają. Miley dała się ponieść smilies/tongue.gif (szczególnie w Get Naked (I Got A Plan))
12:15 - 28.12.2013

Kubek :

0
Krótka piłka, nie musicie tam chodzić, nie musicie tego oglądać. Przecież w sklepach internetowych można kupić DWAD i Onyx Hotel. NA Youtube też są świetne wersje, nie trzeba się męczyć oglądając Vegas, serio...
12:21 - 28.12.2013

T.M :

0
żałosne są te oficjalne filmiki smilies/tongue.gif puściliby chociaż oryginalne audio z koncertu (z krzykami publiczności), a nie surową wersję audio piosenek...
13:16 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
Miley to spoko laska, piosenkarka, tylko za bardzo sie obnaża xD
13:18 - 28.12.2013

Pinokio :

Pinokio
Własnie. Po co t oglądacie, jeśli Britney daje wam tyle negatywnych odczuc? Są ludzie, ktorzy chcą taki show oglądac, jeeej.
13:19 - 28.12.2013

arab-nz :

0
Kubek - efekty są, ale specjalne. Zabawa i energia bije i to mocno, ale ze strony publiczności. Wygląda to tak, jakby to była impreza dedykowana muzyce Brit, a Ona sama jest tylko dodatkiem na scenie. Jej sztab chyba zapomniał, że to jest prestiżowa rezydentura, a nie tour, gdzie na koncert idą głównie fani. Owszem, tutaj też, ale nastawienie jest również na turystów, którzy odwiedzają Vegas. Zresztą tylko nieliczni, uznani muzycy, wokaliści i wokalistki dostąpiły zaszczytu występowania w Vegas. To jednak zobowiązuje, a wyszło jak zawsze. Skoro tutaj nie ma/było motywacji, to już nic nie pomoże. Teraz nie ma się co dziwić, że nie promowali WB na galach, ani w TV shows itd.
13:23 - 28.12.2013

koballo :

koballo
Mati - a za co mam ją chwalić? I jakbyś chciał wiedzieć, to chwaliłem ją za próby w I Am Britney Jean. Jeżeli to Wam się podoba, to współczuję. Koncert Mandaryny też w takim razie byłby dla Was spoko.
13:26 - 28.12.2013

Romcio :

Jurcewicz
Mi tam sie podoba i tak nie widzieliście całości dużo czescyi show jeszcze nie ma nawet
13:30 - 28.12.2013

bartgot :

bartgot
ogólnie nie ma żadnej poprawy od FFT, playback oraz brak dobrego tańca, już nie ma co łudzić się, nigdy nie będzie prawdziwą divą
13:30 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
"koballo" i reszta - spodziewacie się nie wiadomo jakiego występu, jak w 2 miesiące może przewrócić cały świat, to się nie da, tylko stopniowo, a jest naprawdę bomba dla mnie.
13:35 - 28.12.2013

Mimis :

0
Bezwstydna Brit żeby Everytime i Perfume lecieć z pleya to skandal skandali. Nie jest Wam szkoda że już nigdy nie usłyszycie Brit live może nie odejdzie a może po tych 2 latach rzeczywiście powie koniec lub przerwa teraz rodzę dzieci i zaszywam się w Luizjanie... Miałam nadzieję że pokaże ten swój mocny głos którego zachwalali i ten taniec który miał być lepszy od wszystkich jej poprzednich tras. Mnie jedynie urzekł Break the Ice. Znów będą jechać po niej za taśmę szczególnie że ostatnio wybuchł skandal i rozprawiali na temat nadużywania play back-u ale tak to jest jak się naważy piwa to trzeba je wypić.
13:35 - 28.12.2013

TripTheDarkness :

0
Huhuhuhuhuhu! Oficjalnie mogę pożegnać się z Britni. To co ona wyprawia jest niemożliwe. Powtórka z FFT - łażenie z punktu A do punktu B, 100% playback i machanie rączkami jakby odganiała owady. Co mi po tym, że kilka razy, przez 30 sekund, była żywsza, skoro większość koncertu to istna żenada? Britni odejdź na emeryturę, oszczędź wstydu sobie i fanom, bo poziom jaki reprezentujesz jest poniżej krytyki. A wiedziałem, że to się tak skończy, wiedziałem. smilies/smiley.gif
13:38 - 28.12.2013

Kerian :

0
Hmmm a gdzie Ci fanatycy, którzy jeszcze wczoraj usilnie przekonywali, że playback był tylko dlatego, że to była próba strojów? Że Britney oszczędza głos, przed dzisiejszym występem i nie wolno jej krytykować do póki nie zobaczymy pierwszego oficjalnego koncertu?? Prawda jest taka, że ta "piosenkarka" kompromituje się coraz bardziej. Nie rozumiem jak im się nie chciało nawet nagrać nowych wokali, skoro ona i jej sztab tyle naobiecywali odnośnie śpiewu na żywo? Po co im było kolejne kłamstwo?
13:39 - 28.12.2013

rafal :

0
Everytime, Lucky i Perfume powinny być całkiem live, w innym piosenkach chociaż dać pre-recorded. Już te zmiany zmieniły by zdecydowanie moją ocenę. Tak bezczelny playback jeszcze po tej początkowej pogadance o nim to kpina. Taniec wydaje się być lepszy, czekam na resztę filmików i to by było na tyle ...
13:40 - 28.12.2013

igotthatboomboom :

Tysiek
nooo! przynajmniej zasłonili brzuch w cielistym stroju smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
13:42 - 28.12.2013

Pinokio :

Pinokio
Czepianie się jej tanca uważam za głupie i małostkowe, widać że dużo się rusza w niejednym numerze. Piszą to osoby, które chyba nigdy nie miały nic wspolnego z tancem poza wiejską potancówką smilies/wink.gif
13:43 - 28.12.2013

Kubek :

0
Widać, że się dziewczyna stara, widać że czerpie z tego radość, ale jest już trochę zmęczona. Nie chcę żeby odchodziła, bo bardzo podoba mi się to show, jednak nie mogę jej wybaczyć tego, co zrobiła z Perfume...
13:45 - 28.12.2013

Łukasz--> :

pietajasia
"Własnie. Po co t oglądacie, jeśli Britney daje wam tyle negatywnych odczuc?" Znów tego typu głupie wypowiedzi, po co oglądacie... a po to, bo jednak jestem jej fanem i wymagam czegoś więcej od Britney, stąd też ta krytyka. Mi nie wystarczy bezczelny playback(prosto z płyty) i chodzenie po scenie. Skoro jest taką artystką za jaką się uważa, to niech to wreszcie udowodni, a nie bezczelny playback przy Everytime i Perfume, to przecież jest już żałosne, ona już dawno przestała być dobra w czymkolwiek. Wrak artysty...
13:47 - 28.12.2013

fanka xtiny i britney :

0
po obejrzeniu wszystkich dostepnych video jestem na tak, podoba mi sie to show smilies/smiley.giflepsze od femme fatale
13:48 - 28.12.2013

koballo :

koballo
Nie odejdę stąd, bo do jasnej cholery jestem jej FANEM! I nie podoba mi się robienie nas w konia. A to, że Wy FANATYCY macie nasrane we łbach, to nie moja wina. Ale takie coś będziecie od niej otrzymywać za każdym razem. Pozdrawiam serdecznie.
13:49 - 28.12.2013

Łukasz--> :

pietajasia
Kerian - teraz jest gadka, że żeby móc oceniać show w Vegas, to trzeba na nie pójść, jak widać fanatycy są niemożliwi smilies/grin.gif
13:50 - 28.12.2013

Ewa :

EvI
Ciekawa jestem czy Brit porozmawiała chociaż chwilę z fanami nie mówię tu o rozmowie typu jak się bawicie i dziękuje do zobaczenia tylko przynajmniej składającej się z paru dłuższych zdań...
13:51 - 28.12.2013

Moonshine :

Blue
Można było pomyśleć, że po gadkach Larry'ego, że 90% show będzie na żywo, i samej wielkiej artystki Spears, że zawsze śpiewa na żywo, trochę się postarają, ale gdzie tam. Łatwiej przecież włączyć płytę. To już naprawdę przechodzi ludzkie pojęcie, jak można być tak bezczelnym? Siedzi na tyłku, Perfume leci w tle, a ona bawi się w mima i udaje wczucie. Wstyd. To jest obraza dla wszystkich gwiazd, które też mają rezydentury i dają z siebie wszystko. Powinni się tam wszyscy wstydzić, po prostu.
13:55 - 28.12.2013

assd :

0
oglądałam pare filmików i w sumie całkiem nieźle to wygląda, playbeku nie skomentuję bo do klamstw menadźerstwa brit przywykłam, a najbardziej smieszy mnie orkiestra która udaje że grasmilies/grin.gif jak bede kiedys przypadkiem w vegas to wpadne ją zobaczyćsmilies/cool.gif
14:03 - 28.12.2013

Amentie :

0
Od tego machania rękami powinna mieć już ramiona jak Arnold Schwarzenegger ;/ Trudno mi ją ocenić po filmikach, które są dostępne w sieci- ale oczekiwałam czegoś więcej. Mamy tu ponad 30letnią kobietę z niewymodelowanym ciałem, która podryguje na prawo i lewo. Nie chcę jej krytykować, ale oddanym fanom należy się coś więcej. Patrząc na jej tancerzy widać, że sprawia im to prawdziwą radość- a Britney? Może być też tak, że jeszcze się rozkręci- przynajmniej w kwestii tańca. Może dopracuje jeszcze niektóre kostiumy, ale ten śpiew 'live'...
14:03 - 28.12.2013

fan88888 :

0
jeżeli ktoś myśli , że Britney nie umie śpiewać to proszę obejrzeć to http://www.youtube.com/watch?v=l7tv4Id1vDI
14:06 - 28.12.2013

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Łukasz89
Britney nie pociągnie na tym Vegas nawet roku. Wstyd dla niej samej, że takie same kontrakty podpisały również inne wielkie sławy, a przyszła Britney, pobawiła się w mima, skoczyła z drzewa, parę razy pokazała kilka układów tanecznych i wsio. Naprawdę ona nie zasługuje na tego typu kontrakty. Media zjada ją od stóp do głów za tą amatorszczyznę, którą zaprezentowała. Jej forma w ogóle się nie nadaje na tak duży i ważny projekt. Od pierwszych sekund do końca leci taśma, minimalny kontakt z fanami i żadnej chęci na pokazanie siebie z jak najlepszej strony. Ona już w ogóle nie czuje się na scenie komfortowo, znowu wdepnęła w jakieś bagno i teraz będzie męczyć siebie i swoich fanów. Chyba faktycznie powinna podjąć decyzje o emeryturze.
14:08 - 28.12.2013

Ewa :

EvI
Britney zawsze będzie toczyć taką walkę http://24.media.tumblr.com/408...o1_500.gif Chociaż my się nie sprzeczajmy i szanujmy tych którym się show podoba i tych którzy oczekiwali więcej, wszyscy mamy prawo wyrażać swoje zdanie i swoją opinię oczywiście nie zapominając o przyzwoitych wypowiedziach... fan88888 podoba mi się to wykonanie jest prawdziwe i tak pięknie zrobiła wstęp do tej piosenki własnymi słowami... Chciałabym cofnąć czas i móc zobaczyć ten występ na żywo...
14:09 - 28.12.2013

Little :

0
Me against the music, gimme more i break the ice
14:16 - 28.12.2013

Łukasz--> :

pietajasia
fan88888 - kiedyś potrafiła, nie przeczę, ale jak obecnie mam wierzyć w wokal Britney skoro ona nie daje występu na żywo od blisko 10 lat? Zamiast tego dostajemy playback i głos Britney zmiksowany do granic możliwości. Nie dziw się zatem, że fani zaczynają wątpić w Britney. Moim zdaniem jej głos obecnie jest w fatalnym stanie i dlatego unika występów. Tylko teraz nasuwa się pytanie, co ona robi na scenie, bo ani nie śpiewa, ani nie tańczy. Takie show jak Britney byłby w stanie zrobić każdy. Ja jak najbardziej jestem za tym, aby Britney wreszcie poszła na emeryturę. Do nagrywania płyt i koncertowania już się nie nadaje.
14:26 - 28.12.2013

adrian :

rebellion
podoba mi się WB . BTI i oczywiście kilka strojów. (WB, Toxic, Circus, Perfume) ale to nie jest show na miarę LAS VEGAS! full playback i taniec do pozostałych piosenek jest jak z FF Tour. mam na myśli chodzenie smilies/cheesy.gif nie rozumiem do końca fanów, że są tak zachwyceni. jest okej. Show itd.. efekty i Brit zadowolona. ale jednak... to jest rozczarowanie mega jak dla mnie. :/
14:30 - 28.12.2013

b :

0
Perfume playback prosto z płyty.. Everytime to samo. Porażka, tragedia. Koniec Britney Spears nastąpił wraz z rozpoczęciem tego teatrzyku.
14:43 - 28.12.2013

Miki0507 :

0
A ja głupi zastanawiałem się czy w lipcu,sierpniu 2014 nie zjechać do Vegas tylko po to aby ją zobaczyć... uffff ktoś miał mnie w opiece !! Po pierwsze i najważniejsze trasa jest niedopracowana. Nie wiem kto jej szył te stroje ale to masakra... wiem, że nagość i sex są modne ale B. już nie jest seksi... kilka trików i by wyglądała rewelacyjnie smilies/sad.gif tu odkryć, tam zakryć i zmienić te botki, które skracają jej nogi.... masakra !! Po drugie... Śpiew. Oczywiście nie spodziewałem się ze wszystko będzie na żywo ale Perfume i Everytime nie tańczy... mogłaby to zaśpiewać. To czy ona się stara czy nie... szczerze: MAŁO MNIE TO OBCHODZI. MI w pracy nikt za starania nie płaci tylko za wywiązywanie się z zadań... smilies/sad.gif
14:44 - 28.12.2013

Rearview :

0
Ona jest niepoważna, po prostu niepoważna.
14:48 - 28.12.2013

desds :

0
w jakim wystepie jest śnieg?
14:49 - 28.12.2013

omfg :

0
Intensywność choreografii z Everytime i Perfume wypala mi oczy, pewnie dlatego w tle leci czysty playback.
14:53 - 28.12.2013

Jeff :

0
Ten występ wygląda jak pierwsze próby .. GDZIE ONA ĆWICZYŁA TANIEC ? Ten spedalony choreograf kompletnie nie dał sobie z nią rady , nic nie jest podobne do tego co pokazali w I AM BRITNEY JEAN ..Jestem jej wielkim fanem , ale to już naprawdę przesada , kazała czekać ludziom/fanom tyle czasu by dać takie coś ? Okej doceniam , że sie chociaż stara i pierwszy występ wiadomo stres .. ale serio bez przesady - Miley ruszała się wiecej na widowni niż ona na scenie ..smilies/angry.gif
15:04 - 28.12.2013

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Łukasz89
desds śnieg pojawia się podczas występu do Everytime na telebimach więc nikogo nie zasypało.
15:05 - 28.12.2013

jaroo :

0
Niestety tanczy masakrycznie a w sumie to lata po scenie i skacze :/ chociaz juz naszczescnie wiekszosc ruchów dociaga do konca
15:07 - 28.12.2013

Paulin@ :

0
Britney nigdy nie udała że nie jest ambitna jeżeli chodzi o śpiew. odnoszę wrażenie, ze ktoś jej źle doradza, skupiają sie na tym co nie trzeba; nowinkach technicznych, wielkości sceny i rekwizytach a wystarczyło by krzesło i Britney śpiewająca live. jest jak jest, biorę to co daje Brit i naprawdę mi sie podoba, ważne że czerpie radość z tego co robi smilies/smiley.gif
15:09 - 28.12.2013

Moonshine :

Blue
Emerytura po Vegas nie będzie jej wyborem, nie będzie miała czego szukać na rynku muzycznym po tym czymś. BJ flopnęło nieźle, a lepiej nie będzie. Już się pojawiają recenzje, w których jasno jest powiedziane, że Britney podczas 90 minut show wykonała ponad 20 utworów z playbacku, nie ma nawet niedopowiedzeń.
15:11 - 28.12.2013

marta3006 :

0
ogolnie bardzo fajnie. jest kilka na parawde mocnych momentów. nie oczekiwalam ze bedzie tanczyla pelne 90min bo nie o to chodzi, jedne piosenki maja mocna choreografie inne przypominaja bardziej show i o to wlasnie chodzi. widze ze przeceniacie poprzednie trasy Brit (obrosły już chyba legendą) ale tam tez były piosenki pelne choreografii a inne nie tak jak np uwielbiane przez wszystkich onyx tam duzo piosenek nie mialo choreografii np baby (te kabaretowa część) plus toxic itp. Z obecnym jest podobnie i z elementów choreograficznych jestem zadowolona smilies/smiley.gif plus cała oprawa koncerty brit przypominaja przedstawienie teatralne i za to ja kocham smilies/smiley.gif
15:16 - 28.12.2013

minimi :

0
Niektóre momenty są dobre, fajnie tańczy .. a za chwile jest za dużo chodzenia i machania rękami i właściwie nic nie robi, tuszują to efekty specjalne i tancerze. To wygląda tak jakby chciała, a nie mogła . Bodajże przy Toxic jak kładzie się na ziemi i porusza , niby wow super ! wszyscy się cieszą ale powinna przy tym pozamiatać porządnie i czułam się jakbym oglądała to w zwolnionym tempie. Nie wiem kto liczył na śpiew live , i za to menadżerowie powinni dostać w łeb porządną krytyką . Britney jednakże przyzwyczaiła nas do lecenia z taśmy ale nadrabiała tańcem i nikt nie robił tego tak jak ona. Na trasach typu DWAD i Onyx widać , że aż jej się chciało tam być, nie było tylu efektów specjalnych co przy Circus,FFT i Vegas , za to był niesamowity taniec,jej zaangażowanie i kontakt z fanami , nie mam na myśli "jak się bawicie?" tylko jej przemówienia niektóre przed piosenkami,w trakcie . FFT nie podobała mi się ta trasa kompletnie , tak samo jak Circus Tour .. w ogóle obie te płyty są beznadziejne . Zła passa z występami trwa od VMA 2007 do Bambi Awards gdzie również był tzw. kij , przez Circus i FFT . Teraz niby tragedii nie ma ale jest za dużo nudy pomimo tego ognia,śniegu,deszczu,skoku z drzewa , to jest tak jakby tylko po to żeby na tym widownia się skupiła , a nie na samej Brit. Ludzie chodzą na jej koncerty bo była ikoną prawdziwego show z TAŃCEM, efektami, kontakt z fanami itd. , może nadal łudzą się,że zobaczą tego namiastkę . Nie wiem na prawdę czy ona dotrwa do końca kontraktu , czy go nie zerwą z Nią .. ale szczerze ? oby wybuchł skandal z tym związany , choć ją to nawet nie obejdzie tak myślę. Era Britney Jean zapowiadała się świetnie , Britney w końcu wygląda i zachowuje się jak na kobiete w tym wieku przystało, jest zabawna,rozgadana , ale to czym zasłyneła niestety gdzieś uciekło.. Ona to dogania ale z marnym skutkiem. Osobiście wybrałabym się na ten pokaz , z ciekawości , zobaczyć czy mylimy się tu wszyscy , czy może jednak to tylko rączki i chodzenie.
15:19 - 28.12.2013

Little :

0
Zgadzam się, że w dokumencie ''I am Britney Jean'' pokazali zupełnie inne choreografie... inny początek do Work Bitch, ZUPEŁNIE inna choreografia do Toxic i Hit me baby one more time... what's going on?!
15:26 - 28.12.2013

konrad3455 :

0
britney spears to produkt,od poczatku wymyslony przez speców,ktory miał zarabiac miliony. ona nigdy nie spiewala na zywo chyba.. show jest zrobione swietnie,rekwizyty,tancerze... britney rusza sie poprawnie. jak dla mnie to najlepsze show po załamaniu nerwowym.
15:34 - 28.12.2013

Łukasz--> :

pietajasia
marta3006, tak zgadza się poprzednio na trasach też nie tańczyła we wszystkich piosenkach, ale tam gdzie powinien być taniec, rzeczywiście był i dawała z siebie 100%, każdy ruch był przemyślany, nie było miejsca na fuszerę + plus świetny kontakt z fanami. Nie zapominajmy o promocji w TV, kiedyś była wszędzie, przedstawiała świetne choreografie i naprawdę ciężko pracowała, aby album był hitem. Obecnie zachowuje się, jakby nie za bardzo wiedziała, co ma robić, wykonując układ patrzy się na stojących obok tancerzy, już pomijam to, że jest z nimi niezgrana i upraszcza i tak już proste elementy choreografii. Brakuje mi tej pewności siebie oraz magnetyzmu z onyxa, tam widać, że jest główną atrakcją show. Troszkę wyszedłem poza temat, ale też ogólnie chciałem napisać za co ja ją polubiłemsmilies/smiley.gif
15:36 - 28.12.2013

Mary :

0
matko jak to żałośnie wygląda, muzyka leci, jej tancerze wywijają aż miło, a ona stoi z rączkami w górze, albo chodzi w tą i z powrotemsmilies/cheesy.gif Britney, co się z tobą stało?
15:38 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
Jak chcecie bronić Brit to proszę bardzo, ale używajcie chociaż do tego jakichś sensownych argumentów. "Bo Britney się stara, a my tego nie doceniamy". Też mogę wyjść i latać po scenie i brać za to kasę, "bo się staram".
16:01 - 28.12.2013

b :

0
i na dodatek DOMALOWALI JEJ mięśnie brzucha! http://britneypix.net/albums/u...3/11~9.jpg
16:01 - 28.12.2013

Magda1987 :

0
Świetne przechodziły mnie ciarki!!!
16:04 - 28.12.2013

Jurand :

Jurand
Oglądam WB. Początek. Klatka zjeżdża. Wychodzi nasza świnka Piggy... I pomimo tego, że jest to karykatura i pastisz tej laseczki z VMA 2000', to mam bardzo pozytywne uczucia. Nie położyła WB tańcem, no cośtam robi i chyba się dobrze bawi nawet. (Pomimo jej kobiecych krągłości, czasem odnosiłem wrażenie, że patrzę na Derricka B.)
16:05 - 28.12.2013

metempsycho :

0
Zastanawiam się gdzie jest ta jej super forma, to idealne ciało o które tak walczyła. Wygląda jak klucha. Rusza się troche lepiej niż na FF ale niczego nie urywa.
16:19 - 28.12.2013

ksit :

0
Mówicie Co się stało z Britney? Ma 32 lata i jest po dwóch ciążach. Trochę ciężko będzie jej wrócić do formy 20 latki ale i tak wy wiecie lepiej ,pozdro smilies/smiley.gif)))))))))) + Jest lepiej niż na FF tour ,nie wiem czego wy oczekiwaliście. Mi się podoba smilies/smiley.gif))))
16:21 - 28.12.2013

popopo :

0
klamali ze spiewem i to jest masakra, ale rusza sie bardzo dobrze, energicznie, moze i uklady sa jakie sa, ale brit sie w nich stara i daje 200 procent smilies/smiley.gif
16:24 - 28.12.2013

assd :

0
mi sie wydaje ze to całe szoł bedzie klapa pod względem ogladalności, może na poczatku udzie pojdą z ciekawości ale 2 lat nie wyciagnie, pozatym niekazdego stac na jazde do egas
16:29 - 28.12.2013

Adam :

weirdo
ksit - nie ośmieszaj się z tym argumentem. Mamy MULTUM przykładów starszych od Britny kobiet po ciążach, które dają czadu na scenie. 32 to nie emerytura. Ciąża nic nie odbiera na stałe.
16:29 - 28.12.2013

fanka xtiny i britney :

0
mam nadzieje, ze bedzie z tego dvd bo musze je kupić!
16:30 - 28.12.2013

tomekl :

0
nie komentujcie już... po co... poświęcamy wolny czas przerwy świątecznonoworocznej na kloca który ma nas w dupie od jakiś 4 lat tak totalnie. miał to być mój prezent na osiemnastkę od rodziców połączony z moim odkładaniem, zobaczyć ją pierwszy i ostatni raz znając życie, lecieć tam do vegas. na chwilę obecną mam odłożone jakieś 2 tysiące. ze sprzedaży rzeczy na allegro, od babci, rodziców, dorabianie, takie tam... serio jej uwierzyłem że się opamiętała, da show jakiego nigdy nie dała, leber, ten paskudny prosiak rudolf na widok którego chce mi się rzygać i ta... britney. moja kochana. ale pogodziłem się z tym. koballo, łukasz mieli racje. BRITNEY, IDŹ SADZIĆ MARCHEWKI W OGRÓDKU W LUIZJANIE. swoje dla muzyki pop już zrobiłaś. i więcej nie zrobisz. Ty już po prostu nie chcesz. Za kasę którą odłożyłem kupie sobie jakąś ricz bicz wypasioną obudowe na ajfona, jakąś drogą bluze od projektanta i zabiore chłopaka i przyjaciółke na wypasionego sylwka I BĘDZIE Z TEGO WIĘKSZY POŻYTEK. KONIEC Z BRONIENIEM CIE, SKONCZYŁAŚ SIE. na takie show to może w Warszawie bym poszedł, ale za granicę czy O ZGROZO do Ameryki Północnej w życiu bym nie pojechał. Ciekawe jak się czuje gdy śpiewa Lucky o sobie samej z playa z 2000 roku siedząc na jakiejś cyrkowej misce do bycia stóp trololo. Nie będę całe życie łoił kasę na nią. britney, na nasiona do ogródka już masz. kończ waść, wstydu oszczędź. I na koniec coś zacytuje - "I'm miss american dream since I was 17, don't matter". Teraz to jest dream rzeźnika a nie amerykański.
16:33 - 28.12.2013

Kingaa :

0
Od początku wiadomo było , że będzie playback smilies/tongue.gif. Rusza się o wiele lepiej niż w FF Tour, i The Circus Starring: Britney Spears Tour. Ale przecież każdy ma inne zdanie smilies/smiley.gif.
16:39 - 28.12.2013

Kubek :

0
Ja się już wycofuje z tej kłótni. Myślę, że każdy może mieć swoje zdanie, a jak widać jednej połowie się podobało, a drugiej nie. Adam - ty też już odpuść bo to i tak nic nie zmieni, nieważne gdzie zaczniesz pisać swoje zdanie zawsze znajdą się Ci, którzy powiedzą wprost - Nie chcesz, nie oglądaj. Taniec jest lepszy niż FF, mi show się podoba, ponieważ jestem Fanboy'em efektó specjalnych, na koncerty Rammsteina nie chodzę tylko dlatego, że nie lubię takiej muzyki, bo ich występy również są świetne. 99% playback to rzeczywiście porażka (nie mam ochoty nawet mówić na krótkich fragmentach z Do Somethin' czy Work Bitch). Nie jest to show na miarę ani Vegas, ani Britney. Nie zmienia to faktu, że i tak ją uwielbiam i show mi się podoba.
16:44 - 28.12.2013

tomekl :

0
I proponuje obejrzeć filmiki z koncertu o wiele starszej JLo w Polsce. Jaka forma i energia... ;] Jak widać nie trzeba być Madonną by się dało.
16:52 - 28.12.2013

Emma :

0
Ale kicz,nawet nie chce mi sie tego oglądac patrzac po strojach.
17:14 - 28.12.2013

agata98 :

0
Wszystko fajnie ale z tańcem w work bitch mogła się postarać.smilies/grin.gif
17:16 - 28.12.2013

Ewelina1 :

0
koballo - dobrze prawisz. Jako fan masz prawo tu zaglądać, masz prawo oglądać, wymagać i krytykować. Ludzie! Dlaczego dzielicie się na dwie walczące ze sobą barykady zamiast uszanować to, że mamy prawo być tak samo wkurzeni jak Wy zadowoleni z tego co widzicie.
Ze swojej strony powiem tak: tu nie chodzi o to, że Britney śpiewa z playback'u. Nie. Ok. Jednak chodzi o to. Ale nie dlatego, że robiliśmy sobie złudną nadzieję. Wszyscy wiemy, że Brit od lat nadużywa play'a (od lat, nie od zawsze, dziwi mnie, że niektórzy fani tego nie wiedzą). Ale tym razem były obietnice ze strony sztabu. Były obietnice, że będzie live, a taśma tylko przy bardziej tanecznych momentach, ale wówczas nie będzie sztucznego poruszania ustami. Ja się zastanawiam jak tak można traktować fanów? Bezczelnie kłamać. I tu nasze rozczarowanie jest jak najbardziej uzasadnione. Gdyby nie było obietnic nawet nie podejrzewałabym Britney, żeby naprawdę zaśpiewała.
Druga sprawa jest taka, że to MI jest wstyd. Bryty krytyka najwidoczniej wcale nie rusza i nie mobilizuje. W Internecie wszędzie pełno opinii, że to beztalencie, które nie potrafi śpiewać. Jak mam ją bronić skoro ona dalej w to brnie i kompromituje, nie samą siebie, a nas - fanów. Dla mnie dowodem, że Spears znalazła się w przemyśle muzycznym nie przez przypadek są filmy, na których słyszymy ją na żywo - przed rozpoczęciem kariery i na jej początku. Z biegiem lat prawdziwego głosu słyszeliśmy coraz mniej, a teraz sama zaczynam się zastawiać czy ona jeszcze potrafi śpiewać. Nie chodzi mi już nawet o taniec, bo to, że tańczyć nie potrafi to wszyscy obserwujemy od dawna (teraz jest lepiej, ale dobrze też nie jest). Niech teraz chociaż spróbuje ratować siebie udowadniając, że nie straciła głosu, chociażby śpiewając na żywo banalnie proste ballady.
Niezmiernie cieszę się z płyty, wszystko za wyjątkiem czwartej pozycji niesamowicie mi się podoba. Sama Britney jako człowiek mnie wzrusza, po prostu wzbudza we mnie ogromną sympatię. Ale niestety to show nie wywołało we mnie szczególnej euforii. Jestem zawiedziona tańcem, taśmą z '99 kończąc na absolutnie źle dobranych strojach i dorysowanych mięśniach brzucha. Niedługo zapewne poleje się lawina krytyki na popularnych serwisach i to mnie będzie wstyd, że moja idolka po raz kolejny utwierdza hejterów w przekonaniu, że jest beztalenciem.
I najważniejsze - moje niezadowolenie i krytyka nie zmienia faktu, że nadal jestem jej fanką, więc proszę nie wyganiajcie mnie stąd smilies/wink.gif
17:16 - 28.12.2013

moniaa :

0
wygląda jak by sie bałą chodzić po scenie sama...
17:27 - 28.12.2013

originaldoll:D :

0
Jaki misio
17:43 - 28.12.2013

moo :

0
kończ waść wstydu oszczędź....
17:43 - 28.12.2013

Kerian :

0
Nie mogę zrozumieć tylko jednego, jak ona może nie mieć jakiegoś poczucia wstydu, czy zażenowania? smilies/grin.gif Może jej jednak się wydaje, że śpiewa na żywo tak idealnie jak na płycie 98 roku? smilies/smiley.gif Albo coś jest jednak z jej psychiką, że w wywiadzie potrafi stwierdzić, że ZAWSZE śpiewa na żywo i w Vegas też tak będzie? smilies/cry.gif Nie ulega wątpliwości, że jest cieniem samej siebie, a jej nowa interpretacja "starej" choreografii z MATM woła o pomstę do nieba. Strasznie wygląda jak nie może nadążyć za tancerzami. Szkoda, że zmienili choreografie do Toxic, z tej co pokazywali na próbach smilies/sad.gif
17:44 - 28.12.2013

DID1 :

0
Usłyszałem playbackowe Perfume i to mi w zupełności wystarczy. Dla mnie Britney jest skończona i żałuję każdej złotówki wydanej na Britney Jean. Mam nadzieję, że te pseudo koncerty się nie sprzedadzą.
17:49 - 28.12.2013

Criss :

0
Boże ale wy marudzicie, ciągle się wam cos nie podoba, jesli nie podoba sie to po prost nie interesujcie sie nia i dajcie na luz, to sie nazywaja fani? nie chcialbym miec takich fanow i tym bardziej mialbym ich gdzies - skoro nieustannie wytykaja jej wady , ona jest jaka jest i inna juz nie bedzie a nie jest w wieku 20 lat kiedy miala pelno energii - ma juz 32 lata i jest w formie ale takiej do ktorej nas nauczyla pare lat temu
17:54 - 28.12.2013

Billy :

Billy
Show bardzo nierówne, Work Bitch, Gimme More/Break The Ice oraz Me Against The Music - SUPER!!! Britney świetnie się rusza.
Niektóre występy po prostu nudne. Tutaj na niekorzyść Toxic bardzo rzucił mi się w oczy! Te peruki niepotrzebnie ograniczają ruchy Brit. Ogromny minus za Everytime oraz Perfume za totalny playback. I tak nie wszystkie występy wydaje mi się wyciekły z pierwszego koncertu.
17:55 - 28.12.2013

tomekl :

0
dostaje taki hajs za jeden pseudokoncert z potrząsaniem tłuszczykiem do playbacku w peruce jakiego moi ciężko pracujący rodzice nie zarabiają razem przez rok, a pracują za granicą więc w dupie mam jej 32 lata bo jest PEŁNO starszych od niej artystek i artystów którzy wkładają w 1 piosenkę wiecej energii i pasji niż ona w cały koncert a zarabiają nawet mniej. Fanów sie szanuje bo to oni kupują płyty. Fora fanowskie wrzą z wściekłości, ja serio jej zaufałem i nie zrobię już tego samego błędu. Niech lepiej po Vegas odejdzie w cień chyba że chce wydać kolejny album promowany wywiadami radiowymi podczas których RADIOWCY MAJĄ Z NIEJ BEKE, który zadebiutuje na 12 miejscu Billboardu i będzie dodawany do tabloidów w tekturce.
18:10 - 28.12.2013

Kerian :

0
@Criss dzięki takim osobą jak Ty i inni "prawdziwi fani" Brit za kilka lat (o ile jeszcze będzie występować) wyjdzie na scenę, siądzie na krześle będzie wymachiwać rękami, a w tle będzie leciała piosenka z płyty, bo jej już nawet nie będzie się chciało ust otwierać. A Wy i tak będziecie sikać z podniecenia i się zachwycać, że w ogóle wyszła, choć dostała za to kupę kasy. I jak tylko ktoś ją skrytykuje znajdziecie kolejne bezsensowne argumenty, którymi będziecie ją tłumaczyć.
18:10 - 28.12.2013

jas :

0
Kobieta sie skonczyla
18:12 - 28.12.2013

metempsycho :

0
Nie ma usprawiedliwienia dla amatorszczyzny. To ze jest po dwóch ciazach i ma 32 lata nie usprawiedliwia jej niekompetencji. Wystarczy spojrzeć na madonne, ktora jest po 50 a daje z siebie wiele wiecej. Britney nie spiewa i nie tańczy, oszukuje fanów juz ktorys raz z kolei. Nie dziwi mnie wiec fatalna sprzedaz plyty, to samo będzie z Vegas, cos czuje, ze ta farsa skonczy sie szybciej niż nam sie wydaje.
18:32 - 28.12.2013

Persefona :

0
Cały czas playback, playback, playback !!! Nawet Perfume i everytime nie zaśpiewane na żywo. To już jest koniec nie ma już nic. Ja nie przeboleje przez to, że wszystko leci z taśmy, ona nie ma wstydu, nawet Katy nie śpiewa z playa choć fałsz na fałszu jest to i tak bardziej ją szanuję niż naszą divę. Jak tego nie zmienią to widzę jej nieubłagany koniec smilies/smiley.gif
18:35 - 28.12.2013

hoho :

0
nie wierze. zegnajcie.
18:35 - 28.12.2013

Karolina87 :

0
Rusza się lepiej niż na poprzednich dwóch trasach, ma więcej energii i pewności siebie natomiast tak jak i Was mnie również irytuje ten playback, to już wolę pre-recorded bo chociaż jakoś naturalniej brzmi, mogła chociaż zaśpiewać live wolniejsze piosenki. Myślę że bilety nie będą się sprzedawać bo ludzie już mają dosyć jej ruszania ustami do playbacku i wtedy może się sztab obudzi. A jeśli to nie pomoże to lepiej niech rzeczywiście dadzą sobie spokój skoro nie widzą gdzie tkwi główny błąd...Lubię ją i jej piosenki ale w życiu bym nie poszła na to show bo jaki to sens słuchać jej głosu z taśmy??? Po to są koncerty by posłuchać artysty na żywo...
18:47 - 28.12.2013

Muffinka nz :

0
takiego chamstwa jeszcze chyba nikt nie pokazal w Vegas wiec tak...Britney przebilas sama siebie
19:04 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
Britney to jest superstar jak możecie porównywać zwykłych roboli do gwiazdy, ona ma wyrypane, może robić co jej się podoba. A Madonna ma sie nijak do Britney, to dwie różne artystki. Powiedzcie mi dlaczego one są porównywane ??
19:09 - 28.12.2013

tomekl :

0
ciekawe czy w twarz nazwałbyś moich rodziców zwykłymi robolami, żałowałbyś tego internetowy kozaku. skoro masz swoją idolkę za taką wielką divę której nie masz nic do zarzucenia to czemu nie porównywać jej do Madonny? Kiedyś miała być jej następczynią. I co? Trochę nie wyszło. Głupio mi że wierzyłem w to Vegas. ;]
19:16 - 28.12.2013

Kubek :

0
mkitb2 - Co jak co, ale mają razem piosenkę, tworzyły razem nie jeden raz, obie są gwiazdami POP'owymi i mimo tego, iż zdecydowanie bardziej uwielbiam Britney to uważam, że Madonna jest niezaprzeczalną królową. Kiedyś Britney była lepsza (cudowny taniec, genialne piosenki), ale z czasem zaczęła się psuć. Różnica jest taka, że Madonna zakończyła karierę w odpowiednim momencie i została jako Legenda, natomiast Britney nieco nieudolnie próbuje ciągnąć dalej.
19:16 - 28.12.2013

Muffinka nz :

0
I musze skomentowac jeszcze jedna rzecz...Britney nie wyszla proba udawania Bee podczas I wanna go i smiesznie to wygladalo...wszystko robila za szybko, ale nie dziwie sie,bo musi jeszcze nadazyc ruszac ustami do playbacku
19:17 - 28.12.2013

;) :

0
Madonna nawet w wieku ponad 50lat daje czadu na scenę i może się to podobać albo nie, ale widać, że daje z siebie wszystko! A nasza Britney ... odpowiedź na filmikach powyżej.
19:21 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
JA dostałem to co oczekiwałem, no rzadko się tak zdarza. Sorki za tych roboli, nie miałem na myśli tego tak dosłownie, jak inaczej powiedzieć nie wiem.
19:22 - 28.12.2013

Moonshine :

Blue
Madonna zakończyła karierę? Dobrze wiedzieć. Britney ma "wyrypane", to fakt. Ma olewkę na własnych fanów, a niektórzy nadal się wysilają, żeby jej bronić.
19:22 - 28.12.2013

mkitb2 :

0
Tak wogóle to jej taniec służy w MATM, jak ładnie wyglądasmilies/smiley.gif
19:29 - 28.12.2013

Martha - nz :

0
Wstyd, po prostu wstyd. Po co jej menago ściemniał, że będzie śpiewała na żywo? Przecież to Britney Spears, playback u niej nie powinien nikogo dziwić. Najbardziej irytują właśnie te ich kłamstwa. Nie wiem, oni mają jej fanów za idiotów czy jak?
19:32 - 28.12.2013

Kubek :

0
Madonna występuje live, ale nie sądzę żeby wypuściła kolejny album po MDNA smilies/smiley.gif Dlatego mówię, dla Madonny duży respekt i tytuł Królowej zdecydowanie jej przysługuje i mimo tego, że nowe piosenki niezbyt mi się podobają to na scenie wymiata smilies/smiley.gif But still... I Love Britney more than anything - forever smilies/smiley.gif
19:33 - 28.12.2013

tomekl :

0
ostatnio zapowiadała nowy album i kolejną światową trasę na 2014 smilies/smiley.gif i chce jej sie.
19:35 - 28.12.2013

Martha - nz :

0
A jeśli chodzi o samą Britney, to jej taniec miejscami nawet nie najgorszy. Widać, że się stara przy "Work Bitch".
19:36 - 28.12.2013

Kubek :

0
Czy ktoś z was wie jak nazywają się remixy do Gimmie More i do Boys, te wersje są świetne
19:54 - 28.12.2013

gosc :

0
ja naprawdę jej nie rozumiem. Dlaczego podczas Work Bitch, czy Me Against The Music, kiedy faktycznie dobrze tańczy i może się zmęczyć śpiewa live, a podczas takiego Perfume całą piosenkę bawi się w mima?
20:03 - 28.12.2013

Łukasz--> nz :

0
gosc - skąd tyś się urwał chłopie? xD Ona w każdej piosence używa playbacku, nigdzie nie ma nawet cienia live...
20:11 - 28.12.2013

Kerian :

0
@Łukasz--> nz: Nie, ona przecież ZAWSZE śpiewa live smilies/grin.gif Tak przecież mówiła w ostatnim wywiadzie smilies/tongue.gif Każdy kto sądzi inaczej jest zawistnym hejterem smilies/smiley.gif A tak serio, zacznie się teraz największa żenada, czyli doszukiwanie się kilku sekundowych dźwięków live na koncercie "piosenkarki" i jaranie się, że od 0:30 do 0:35 słychać jej głossmilies/smiley.gif
20:23 - 28.12.2013

karolina :

gerda
Na próbach wykonywała pełen skłon do freakshow, na show już nie.
20:24 - 28.12.2013

Kubek :

0
Łukasz--> nz eee jest w Do Somethin', fragment Me Against The Music jest albo live albo pre-recorded,słychać trochę w Work Bitch i jeszcze we Freakshow bodajże są fragmenty. Oczywiście nie mówię tego jako obrońca, bo jestem na nią wściekły za to co zrobiła w Perfume ;(
20:25 - 28.12.2013

Łukasz--> nz :

pietajasia
Kubek - Aha... ok... xD
Kerian - no i popatrz wykrakałaś smilies/grin.gif
20:35 - 28.12.2013

Kubek :

0
Łukasz--> nz Nie doszukuje się, to słychać -.-" Co nota bene nie zmienia faktu, że Everytime i Perfume (nie mówiąc o Lucky) spie******ała...
20:40 - 28.12.2013

Susie :

0
ja myślę że ci wszyscy obrońcy tak naprawde widzą że to co Britney wyrabia to żenada, ale sami przed sobą nie chcą się do tego przyznać. no bo jakie można mieć argumenty na obrone kogoś kto śpiewa BALLADE(!) z pleya? upraszcza choreografie? stoi jak kołek i macha rączkami zamiast tańczyć? na otłuszczonym brzuchu maluje sobie mięśnie? no kurrna w jaki sposób bronić kogoś kto odstawia taką chałe? "bo ona sie stara", "bo ona jest po ciążach", "bo ona ma 32 lata", "bo ona jest po załamaniu", "bo ona sie dopiero rozkręca"... Przekonujące argumenty, nie ma co...
20:42 - 28.12.2013

Matt :

0
Jestem fanem Brit od początku jej kariery i nie spodziewałem się występów live. Poza tym o obejrzeniu "I am Britney Jean" spodziewałem się "podrygiwanego" show na poziomie Femme Fatale Tour. Szkoda tylko, że zamiast tych lekcji "śpiewu" nie poszła do studia i nie nagrała nowych wersji wszystkich piosenek zaplanowanych na show. Wyszła jej niezła fuszera i mini playback show jej najlepszych hitów.
21:20 - 28.12.2013

filiusz :

0
Strasznie mnie bawi jak nie zsynchronizowala sie z samą sobą w I Wanna go - taka amatorszczyzna hehe, smiesze nawet to było. Bardzo mi sie podobał jej taniec w WB i cala otoczka BOMT i OIDIA. Nieźle Britney
21:22 - 28.12.2013

filiusz :

0
chciałbym cos napisac do tych wszystkich ktorzy pisza zeby chcieli zwrot za bilet hdyby cos takiego na zywo zobaczyli albo ze to jest beznadzieja i mega drentwo. Sam bylem na koncercie Brit w 2011 w Manchesterze i musze powiedziec ze nikt nawet przez minute nie siedzial na miejscu. Wszyscy tanczyli i spiewali wraz z Britney (tj jej tanczerzami ). Atmosfera jaka jest na lafjie jest super, o wiele lepsza niz na Madonnie czy Lady Gadzie. Wiem bo bylem i widzialem ludzi. Wiec mimo iz rzeczywiscie nic nie ma Britney do pokazania, strasznie tanczy i w ogole nie spiewa to tworzy swietna otoczke a wiec caly szoł, dla ktorego warto wydac te kilkaset złotych. Taka jest moja opinia smilies/smiley.gif
21:30 - 28.12.2013

igotthatboomboom :

Tysiek
nie oszukujmy się wszyscy... po prostu już jej się nie chce robić tego wszystkiego i tak jak większość twierdzi robi wszystko na siłe... mogłaby sobie porządnie odpocząć i przemyśleć czego tak naprawdę chce od życia. A tak z innej beczki to widze że w Me Against the Music troche ożyła i nawet jej wychodzi ten taniec smilies/cheesy.gif tylko dlaczego nie mogłaby dodać tej energii do każdej piosenki z którą występuje? och.
21:31 - 28.12.2013

Kubek :

0
filiusz - No własnie, nikt nie porusza jednej kwestii. Uczestnictwo w koncercie jest czymś niesamowitym, bycie tam, a oglądanie na Youtube w domu dużo zmienia. Oglądając jakie show na żywo nie zwraca się uwagi na to wszystko o czym dyskutujemy. Wtedy każdy cieszy się chwilą i chce wykorzystać ten czas bawiąc się jak najlepiej i na pewno osoby, które były na FFT (i nie są jakimiś krytykami i fanatykami koncertów) powiedzą, ze świetnie się bawiły. Ja będąc na Lanie Del Rey czy na Madonnie czułem się zupełnie inaczej niż oglądając wcześniej ich live'y w domu, nie ma tej magii, nie czujemy tej głośnej muzyki, która rozchodząc się powoduje ciarki na plecach, nie ma tych efektów i krzyku ludzi.
21:40 - 28.12.2013

SPECJAL !!! :

0
Czytam Wasze komentaarze i w każdym jest coś prawdy na temat Britney i jej Vegas Show. Przyszło mi jednak na myśl, że ta olewka promocji płyty, olewka na jakiekolwiek występy na galach i marne w porównaniu do zapowiedzi show Las Vegas jest chyba specjalnie robione by Brit zakończyła karierę w spektakularny sposób. Płyta choć dobra to niewypał, a show z wielką pompą i zapowiedziami okazuje się cyrkiem gdzie Brit gra główna role - marionetka show biznesu. Przykre, ale czy nie sądzicie ze prawdziwe???
21:40 - 28.12.2013

Billy :

Billy
filiusz, ja odniosłem wrażenie, że specjalnie wyprzedzała ruchy w I wanna Go, żeby pokazać że to nie lustro, ale może się mylę. Następne show potwierdzi moje słowa (albo Twoje). Dziś chyba kolejne show, tak?
21:42 - 28.12.2013

Kubek :

0
Billy - to był taki Flashback do Lonely z Dream Within A Dream, ale masz rację przekonamy się dzisiaj (właściwie to jutro bo show zaczyna się o 6:00 naszego czasu).
21:46 - 28.12.2013

Saturn :

Saturn
Nic nie stało się, co nie było do przewidzenia wcześniej, biorąc pod uwagę, że dzieje się tak systematycznie od lat - a Wy ludzie, zamiast liczyć, że ona się kiedyś za siebie weźmie i ogarnie, to sami zróbcie porządek ale ze sobą, a nie liczcie na niemożliwe, potem wiecznie żaląc się i żaląc. Britney jaką znaliśmy 1998-2004 odeszła i nie wróci i jeśli ktoś czeka na wielki powrót, to współczuję marnotrawstwa życia. Szczyt jej możliwości to obecnie poziom, który przedstawia, i może być tylko gorzej lub tak samo.
22:00 - 28.12.2013

elczajniko333 :

0
Tak mi przyszlo dzis na mysl o zrobieniu przez Brit teledysku w miejscach gdzie powstały inne ,np w szkole z HBOMT i inne ... smilies/tongue.gifsmilies/tongue.gif
22:03 - 28.12.2013

Mj :

0
Ja szczerze się zawiodłem, po I am BJ spodziewałem się czegoś dużo lepszego. Tak ogromny zawód jeśli chodzi o rezydenturę, mocno średnie uczucia co do płyty i znowu totalny playback. Dla mnie dno.
22:06 - 28.12.2013

motyl3212 :

motyl3212
widze duzo zapozyczen z 2-ch poprzednich tras,aczkolwiek taniec jest lepszy niz za ff tour.ale za to jej tylek,,hmm nieco wiekszy;p,mam nadzieje ze schudnie troche dziewczyna jeszcze jak sie rokreci z tym tancem
22:29 - 28.12.2013

motyl3212 :

motyl3212
tak jeszcze przy okazji,super by jej bylo w takiej fryzurze w bobie w ciemnych wlosach
22:36 - 28.12.2013

Grush3k :

0
Wokale z MATMu stare jak świat z wersji solowej piosenki.
22:49 - 28.12.2013

Kubek :

0
Grush3k - akurat jakbyś posłuchał dobrze, to byś zauważył, że MATM są (przynajmniej częściowe) live lub pre-recorded.
22:53 - 28.12.2013

marta3006 :

0
ja sie zastanawiam czy niektorzy z was w ogole poswiecili czas i obejrzeli te filmiki. Brit bardzo duzo tanczy!!! zauwayzlam pewną stała w waszych komenatrzach zawsze krytykujecie obecna trase a przy nastepnej mówicie jaka ona była wspaniała. Rezydentura jest super nie oczekiwalam spiewania live. nigdy nie spiewala wiec czemu teraz by miała ok ballady moglaby i to jedyny minus. a czesc z was tak jakby tylko powtarzala co inni napisali ok nie spiewa live ale swietnie tanczy jest show bardzo spójne sa mocniejsze i slabsze piosenki jak zawsze
23:03 - 28.12.2013

ksit :

0
JLo to JLo ,a Britney to britney ,pozdrawiam smilies/smiley.gif))))))))))
23:03 - 28.12.2013

elczajniko333 :

0
Podkresle Brit jest pervormerka ... to ze spiewa z pleja to nic ... trudno tanczyc i spiewac ... proponuje kazdemu niedowarkowi 90 minut tanczyc i zarazem spiewac ... nawet jesli taniec jest machaniem rekoma i chodzeniem ... z doswiadczenia wiem ze to mega meczace ;p pozdro
23:04 - 28.12.2013

marta3006 :

0
a co do wagi Brit to przesadzacie, ejst szupła nie wiem czego wy oczekujecie!! ma zdrowe cialo, nie ma nadwagi w obecnych czasach kiedy promuje sie nadmierna chudość i nierealistyczne sylwetki powinna byc wzorem.
23:05 - 28.12.2013

Lucky . :

0
Super występy ! Podoba mi się cała oprawa i Britney fajnie tańczy
23:11 - 28.12.2013

ask4more :

0
nie rozumiem wszystkich regularnie odwiedzajacych strone "EKSPERTOW" od wszystkiego. najpierw narzekanie na circus, potem ff swietne potem slabe i tak w kolko, po co w takim razie wam idol , ktory pod ZADNYM wzgledem wam nie pasuje? po co regularnie odwiedzac strone o osobie , ktora wszystko robi zle? I prosze nie pisac ,ze "to ze krytykuje nie znaczy ze nie jestem fanem" , pewnie ze nie , ale skoro ktos wchodzi regularnie na strone i wiecznie nic nie pasuje to nie rozumiem..
23:19 - 28.12.2013

Mati :

Mati
koballo - to, że dostrzegam pozytywne rzeczy na tym koncercie nie znaczy, że jestem fanatykiem i nie widzę złych smilies/smiley.gif Tańczy bardzo dobrze w porównaniu z niektórymi poprzednimi występami czy trasami typu FF(patrz Work Bitch, Me Against The Music), szkoda tylko, że chamski play.
Ogólnie wybrałbym się na koncert, na żywo to jednak na żywo, FF Tour robiło lepsze wrażenie live niż na filmikach z YT smilies/wink.gif
23:21 - 28.12.2013

Jeff :

0
Boże tam gdzie nie ma kostiumu jednoczęściowego wygląda tak straszni grubo .. troche jakbym widział Gage :c . Jest strasznie zestresowana , ale no jestem jej fanem i trzymam mocno kciuki by kolejne występy były jeszcze lepsze !
23:24 - 28.12.2013

minimi :

0
Jak wy słyszycie jakiś live przy takiej jakości filmików ? No jedynie było słychać na Everytime i Perfume , że to playback ;/ specjalnie czekałam do tego momentu Everytime gdzie musi wysoko wyciągnąć , i co ? perfekcyjnie , no nie ma takiej opcji , że to było na żywo ! gdzie na Onyx sapała niemiłosiernie ale poświęciła się i mimo wszystko wyszło fajnie... Bardzo szkoda, że ballady poleciała z playbacku . Gdyby nie to , to pokusiłabym się o 3 miejsce dla Vegas wśród jej wszystkich tras , obok 1.DWAD i 2.Onyx . Na tej lepszej jakości filmikach widać więcej tańca , więcej jej.. Czyli MATM super ! , Gimme More/Break the Ice , Work Bitch , Toxic nawet nawet.. Chciałabym obejrzeć slave i get naked , bo Freakshow rozczarowuje troche..może dlatego , że to taki jakby kabaret/pokaz.
23:26 - 28.12.2013

lalalalala :

0
może ciekawie nie jest ale ludzie ona ma 32 lata i nie jest dziewczynką tylko kobietą która nie będzie tańczyć choreografii takiej jak tańczyła mają 18-22 lata smilies/smiley.gif
23:59 - 28.12.2013

Till :

Till
3 występy są dobre: Gimme more, BTI i Matm. Reszta mniej niż zero, a Perfume, Lucky i Everytime na minusie. Ogólnie Britney dalej ma kij w tyłku i kisiel w głowie, nadal olewa własny koncert, omija elementy choreografii - Work bitch, gdzie leżała zamiast zginać nogi. Mogli się postarać o jakieś wokale pre-recorded, ale oczywiście too much. Jednym słowem żenua, 1/10.
00:09 - 29.12.2013

diane22 :

0
lalalala: taa bo 32-latka nie może już tańczyć energicznie i z pasją... inni artyści w tym wieku a nawet starsi mogą dawać czadu na scenie, tylko nie Britney oczywiście...
00:10 - 29.12.2013

SZYMUR :

szymur90
Po tych fragmentach show też podoba mi się bardziej niż Femme Fatale Tour. Niestety ten playback też mnie rozczarował. Umówmy się, ja nie łudziłem się, że będzie 100% live, ale oczekiwałem, że Brit będzie dośpiewywać, że jej wokal pojawi się częściej i że chociaż to Perfume wykona na żywo, bo to jest jej naturalny głos, więc dałaby radę. Jeśli chodzi o taniec to bardzo mi się podoba. Najbardziej Me Against The Music (dała radę z oryginalną choreografią), Break The Ice (bomba!) i Work Bitch. Stroje też ok, chyba czuje się w nich komfortowo. Brit będzie w Vegas 2 lata więc wierzę, że za jakiś czas poczuje się już na tyle swobodnie, że będzie dawała prawdziwego czadu, w końcu jest "u siebie". Wrócę jeszcze do tańca, bo nie umiem czytać niektórych komentarzy. Czy Rihanna tańczy obecnie chociaż tak jak Britney teraz? Czy Gaga? Nie! Britney pewnie, kiedyś była boska w tańcu, teraz jest gorzej, ale nie robi tego gorzej niż obecne inne gwiazdy muzyki pop. I jeszcze wracając do jej figury. Uważam, że to świństwo jak wielu z Was pisze, że jest świnią, jest gruba. To jest zwykłe obrażanie człowieka. Może jej ciało już się nie zmieni? Ona tańczy po kilka godzin dziennie, trenuje. Może właśnie tak jej ciało wygląda obecnie! Ludzi powinno się akceptować takimi jakimi są, nie tylko po wyglądzie. Ciało nie każdego człowieka jest na tyle plastyczne, że można je od tak wyrzeźbić. Britney dla mnie bomba! smilies/smiley.gif
00:24 - 29.12.2013

Niewidzialny Ja :

0
nawet fajny występ. A jeśli chodzi o śpiewanie z playbacku to mi to wcale nie przeszkadza. Najważniejsze, że występuje smilies/cheesy.gif
00:36 - 29.12.2013

Lucky . :

0
a nie ma gdzieś video z slave4you ?
00:49 - 29.12.2013

Billy :

Billy
Lucky, póki co brakuje oprócz Slave 4 U: Womanizer i Get Naked. Może wystąpi z nimi w innych terminach.
01:09 - 29.12.2013

Kerian :

0
Dla mnie najlepszym występem jest ten z "Lucky" smilies/smiley.gifCieszę się, że usłyszałem tę piosenkę po tylu latach. Piękna jest ta nowa wersja smilies/smiley.gif I nawet ma się wrażenie, że jej wokal przebija się przez playback w kilku momentach smilies/tongue.gif
01:38 - 29.12.2013

Agnieszka :

Agnes
Gdyby nie ten chamski playback show byłoby na prawdę przyjemne.. Ballady powinna śpiewać na żywo bez jaj! Tańczy na pewno lepiej niż za czasów FF. Jednak czegoś mi brakuje.. Dawnej iskry.. z dużej chmury mały deszcz..
02:28 - 29.12.2013

DŻAB :

0
ej a gdzie piece of me i inne ?!
02:30 - 29.12.2013

YourTheWorstNightmare :

YourTheWorstNightmare
RIP Britney Jean Spears (1981 - 200smilies/cool.gif
04:05 - 29.12.2013

mistero2013 :

0
mega mega mega..jestem w szoku!!! tanczy i wyglada dobrze. ogromny postep od czasu trasy circus i fame fatale..nie kumam skad tyle negatywnych komentarzy...przeciez jest naprawde dobrze..procz plabacku..ale taniec,energia jak za dawnych czasow..wiec nie przeginajcie ze az tak jest kiepsko..
08:20 - 29.12.2013

Mario24 :

0
Fajne układy, widać, że się stara i za to wilki plus smilies/smiley.gif Ogólnie lepeij niż podczas ostatnich tras ; p
09:10 - 29.12.2013

awf :

0
No i proszę, teraz wielcy fani stoją za Britney, mimo tej kompletnej klapy. Ludzi! Otwórzcie oczy i znajdźcie lepszego idola! To jest tylko maszyna do zarabiania kasy! Takie coś i wy możecie wykonać, a ona zgarnia za to miliony. Tańczy źle, bardzo źle - w końcu podobno to tancerka i piosenkarka, która nie potrafi zaśpiewać live i ciągnie 20 piosenek z pkay'a. Dla mnie to brak szacunku!
10:09 - 29.12.2013

minimi :

0
awf wybacz ale kim Ty jesteś, żeby mówić Nam co mamy robić ? Troche kultury i szacunku . Innym show się podoba bardzo, średnio a innym totalnie nie i każdy może swoje zdanie wyrazić ale z gustem , nie obrażając nikogo . Fani są oddani Britney za przeszłość , niektórzy mogą zaakceptować to co jest teraz ale nie wszyscy bo znajdzie się ktoś kto zwyzywa ją od świń , grubasów , życzący jej wszystkiego co najgorsze , marny produkt ale nawet i osoby , którym to show sie podoba są tutaj wyzywane ? za co ? Mamy "nasrane we łbach" bo lubimy jej muzykę i to co prezentuje narazie w Vegas , w ogóle fajnie , że taki komentarz został dopuszczony tutaj bo to była gruba przesada i to nie jest tylko jeden taki komentarz, to jest po prostu jakaś dyskryminacja ! Jak może Nam się podobać Vegas ?! mamy iść do kamieniołomów za to ?
10:42 - 29.12.2013

Shattered :

0
Na niektórych piosenkach tańczy nieźle więc nie wiem czemu gadacie, że wszędzie tańczy źle. Jedyne co mnie martwi to jaka gruba jest.Popatrzcie na zdjęcia na kozaczku, masakra..
11:59 - 29.12.2013

awf :

0
Minimi: nie hiperbolizuj! smilies/smiley.gif
12:36 - 29.12.2013

peerless :

0
jest super! smilies/smiley.gif z chęcią bym się wybrała eh ale nie na moją kieszeń może jakiś konkurs.. kiedyś.. eh marzenia smilies/smiley.gif i przestańcie po niej tak jeździć daje rade dziewczyna.. to pierwsze koncerty rozkręci się na pewno ją trema zżera po mimo tylu lat doświadczenia
22:41 - 29.12.2013

ciekwaski :

0
Wow Tyle komentarzy nie było chyba od załamania Britney i powiem jedno Britney jest w najlepszej formie od załamania nerwowego tylko czekać aż się rozkreci i za 3 miesiące da jeszcze lepsze show... tańczy naprawde dobrze 18 lat nie ma , ciąża swoje zrobiła, hormony również, więc i figura będzie już inna a co za tym idzie motoryka ciała, ale myśle że zacznie śpewać na żywo chociaż ballady teraz to są pierwsze występy wszystko musi być dograne, jakby była jakaś wpadka z wokalem dostała by złe recenzje i by ją zjedli, jakim trzeba być ślepcem żeby narzekać aż tak bardzo mhhh sory wystarczy być Polakiem zapomniałem... laska włożyła serce w show i to widać, jestem przekonany że żadne z Was nawet na scene by nie weszło no ale narzekajcie i krytykujcie dalej to proste trudniej zrobić coś konstruktywnego
14:42 - 30.12.2013

motylek :

Gałan
Mi sie show podobało. Mimo iz Brit przesadziła z plejem w Everytime i Perfume to nie ma sie czego dziwić, to nie pierwszy raz kiedy Brit śpiewa balladę na trasie z pleja. Po za tym, bez obrazy ale ja nie uwierzyłam w słowa osoby która mówi że ZAWSZE śpiewa na żywo i niby tym razem zaśpiewa live? Nie jestem naiwna. smilies/wink.gif Co do tańca. Tańczy nie źle. Choć widze że nadal w niektórych momentach rusza się (jakby to ująć..) niedokładnie...ale i tak super. A tak wogóle to dziwią mnie niektórych teksty typu że Brit patrzy cały czas na tancerzy, nie wie co robić, jest zestresowana i takie tam. Ja tego nie widziałam. A jesli chcecie mi zarzucić że jestem jakaś fanatyczką to nie nie jestem. Widzę że to nie ta sama Brit co kilka ładnych lat temu ale poprostu pogodziłam się że Britney jest jaka jest i nie wiem co musiałoby się stać żeby wróciła "tamta" Britney.
18:03 - 30.12.2013

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy